Hjælp til at fastsætte pris {{forumTopicSubject}}
Hey gutter
Jeg har købt min brors vinterracer og har bygget den om med tanke på videresalg.
Det er en Wilier Izoard XP med fuld Dura Ace gruppe (9 speed)
Det er en sjov blanding af carbon og alu stel, fuld carbon forgaffel og sadelpind.
Den er blevet omlakeret og har fået nye klistermærker, ny sadel, højprofil carbon hjulsæt til dæk og slange (Vuelta pro). Og alle delene fejler absolut intet. Der er også monteret en ny Dura Ace kæde.
Cyklen står som en komplet ny cykel pt, men jeg er lidt i tvivl om cyklens præcise alder vil skyde på den er ca 3-4 år gammel.
Hvad vil sådan en cykel kunne koste med højprofil carbon hjulsættet plus ekstra hjulsæt (Shimano RS20)?
Har desværre ikke lige et billede pt.
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 72 Svar: 393
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 37 Svar: 247
nov 2008
Det er alt sammen super lækre dele, men det er kun Dura Ace kæde og sadlen der er sprit nye. Resten er renset og ordnet og slet ikke slidt. Dog er styrbånd, Jagwire kabler, bremse og gear kabler selvfølgelig også helt nye.
Hjulsættet er et Vuelta Carbon Pro clincher 55 mm hjulsæt. Shimano sættet er ikke nyt men har ikke rullet mange km.
Cyklen er originalt 5 år gammel. Der er også carbon baggaffel. Og så er mange af rørene beklædt med carbon, jeg er dog ret sikker på at der er alu indenunder.
jan 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 72 Svar: 393
nov 2008
Jeg har dette billede. Der er ikke kommet kæde på det billede osv, men gir en ide om hvordan den ser ud.
nov 2008
okt 2006
Følger: 3 Følgere: 3 Cykler: 5 Emner: 9 Svar: 131
Hjælp til at fastsætte pris