MTB Begynder cykel {{forumTopicSubject}}
Hej er ny i mtb verdenen så vil lige have nogen råd fra jer her inde,
Jeg skal bruge den til hyggeture i skoven og på spor i Grenaa og omegn, vil helst have en fully, buget er 10-15.000 har kigget lidt på denne
(link fjernet)
og så denne, men hvad er forreskelden, og kan det betale sig at give det mere for den?
(link fjernet)
Hvordan syntes i dem, er den fin nok til lidt blandet kørelse, og hvad med delene er de fine nok på dem.
Kom gerne med andre bud på andre mærker, har ikke sat min på cube syntes bare man får sådan rimeligt udstyr og så en pæn cykel for pengene, men har ikke så meget forstand på det, så kom med jeres mening
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 34 Cykler: 10 Emner: 4 Svar: 807
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 138
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Cykler: 4 Emner: 42 Svar: 331
aug 2011
Følger: 1 Cykler: 3 Emner: 28 Svar: 395
Det er meget udbredt, at folk køber dyre cykler, for nu skal der satme cykles. Efter kort tid finder de ud af, at de enten har købt det forkerte, eller at de ikke har tid/lyst til at cykle. Og så står lågen i skuret et år, hvorefter den kan sælges for en trediedel.
Derfor vil jeg anbefale at købe en anstændig brugt, og så se om det er noget, om det skal være HT eller fully. Derefter kan man så købe det, der skal til.
Jeg har okset rundt på min oldgamle Zaskar i et stykke tid, og nu er det tid til at opgradere. Jeg køber også omkring 15k, men køber igen brugt for at få noget federe grej.
Det er jo en smagssag, men tænker det må være lidt nedtur at smide 50k efter en cykel, okse lidt rundt på den, stille den i skuret, og så sælge den for 20k 2 år efter..
jan 2013
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 15
aug 2011
Men det er en smagssag
jun 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 2 Svar: 3
men kan fortælle at jeg kigger lidt på en anden cykel lige nu lidt dyre men fed cykel syntes jeg, det er en Specialized Epic Comp alu 29" , overvejer det meget men ved ikke om det er en fordyr cykel til mig:)
aug 2011
aug 2012
Følger: 12 Følgere: 6 Cykler: 5 Emner: 23 Svar: 101
MTB Begynder cykel