Råd omkring valg af racer. {{forumTopicSubject}}
Hej Cg.
Jeg søger råd omkring valg af racer.
En eventuel racer skal bruges til sommer træning -forhåbentlig mange lange ture.
Hvilken af disse ville I vælge og hvorfor?
Scott Speedster 20.
(link fjernet)
Trek Madone 2.3
(link fjernet)
Wilier La Triestina
(link fjernet)
Specialized Allez Comp
(link fjernet)
Bianchi Impulso
http://www.jupitercykler.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_easy_shopping_yellow.tpl&product_id=1807&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=67
Cannondale Caad8
http://www.jupitercykler.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_easy_shopping_yellow.tpl&product_id=1445&category_id=10&option=com_virtuemart&Itemid=67
Hvis I har tanker omkring andre mærker så må I meget gerne sige til.
sep 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 129
sep 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Cykler: 9 Emner: 6 Svar: 196
Jeg ville vælge Cannondale'en
Hører kun gode ting om deres fantastiske rammer.
Tag ind i en fysisk butik, og få råd og vejledninger af folk som ved noget om det, så du får den cykel som passer til dig
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Cykler: 5 Emner: 20 Svar: 301
Casper O... Hvad er der galt med at handle hos FRI bikeshop og Jupiter..? De har jo uddannet personale som alle andre cykelforretninger. Selvfølgelig er der nogle forretninger ind i mellem, som ikke er så gode som andre, men det er der osse hos alle andre forretninger... Og nej, jeg arbejder ikke i en af de to nævnte cykelkæder....
mar 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Emner: 14 Svar: 42
Tak for svar indtil videre.
mar 2012
dec 2008
Cato, det kan godt være at Giant bruger samme geometri på deres billige rammer som de bruger på deres dyre rammer, Det giver en god køreoplevelse at geometiren er iorden, men en god carbonramme er altså noget helt andet at køre på. Den er lettere og stivere...
Der er stor forskel på carbon og den måde den er lagt på og hvilken resin der er brugt, og hvor hård den er...
mar 2012
Den Giant var ellers også rigtig fed, og deres AluXX alu-stel er vel lige så gode som trek/Specialized stel?
Sælger var i hvert fald fortaler for Giant.
Men Jeg må indrømme at jeg er MEGET i tvivl.
dec 2008
Råd omkring valg af racer.