{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  reynolds sixty six
  • #1   21. jan 2013 Jeg ejer dem ikke, men har engang lånt et sæt af en ven da jeg overvejede at opgradere mine Mavic højprofilhjul. Jeg følte ikke det var et problem i sidevind, men jeg er også lige 13 kilo tungere end du er. De ruller utroligt dejligt og er relativt lette ift. den høje fælg. Så de kan absolut anbefales fra min side af. Dog ville jeg måske også kigge for Reynolds Forty Six, som er lidt mere anvendelig og ikke helt så påvirkelige i vind. Medmindre du absolut vil have den meget høje kant. Et sæt Easton EC90 Aero i clincher udgave kunne også være en mulighed. De er 58mm og ligger i midten af Reynolds Forty Six og Sixty Six.

• #2   21. jan 2013 Ellers så tænker jeg også på zipp 404 eller 303 i frecrest udgaven.

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 58
    #3   21. jan 2013 Jeg har begge sæt et st 46 og 66 jeg vil helt klart anbefale 46 til alm kørsel i felt. med din vægt kan 66 virke sidevindsfølsomme, og den ekstra aerodynamiske fordel du vil have ud af højere fælg , koster på vægten , ved accelerationer og kørsel op ad bakke. 66 er mere til tri og enkeltstart. der findes også en sæt der hedder 46/66 hvor forhjulet er lavere end baghjulet. det kunne være en mulighed , hvis du ønsker høje fælge.
    Hvis jeg skulle komme med alternativer vil det blive Zipp Firecrest 303 eller 404 synes dog stadig at Reynold er et bedre hjulsæt, har prøvet Zipp og synes der var for mange problemer.

Kommentér på:
reynolds sixty six

Annonce