{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mavic Ksyrium SL
  • Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jul 2010

Følger: 7 Følgere: 6 Svar: 58
    #1   20. jan 2013 Det er et godt valg til kørsel i bjerge ,som du skriver er det let , det er rimeligstift og er holdbart , jeg har gennem tiderne kørt en del i bjerge på forskellige modeller af Ksyrium hjul, , et bedre valg kunne være Shamal ultra eller Fulcrum Zero disse hjul er lettere og stivere , jeg kører pt på et Shamal hjul , jeg synes de er stivere og kører bedre, men prisen er også højere. gearingen afhænger af din form ,dit gearing foran og hvor du skal hen. I rigtige bjerge dvs alperne viljen ikke sende ret mange afsted uden de kører 34/50 foran og 11/12 - 27/28 bag på. Da det er lang tid man kører op ad, plus man kan altid have brug for et panik gear.

• #2   20. jan 2013 Jeg har selv prøvet dura ace c24 som jeg var svært glad for men prisen er pumpet noget i vejret nu siden mit første sæt smiley
    Jeg køre compact for an og det alpe d'huze vi skal til, tænkte også selv 12-27.
    Formen skulle gerne være rimelig hvis jeg holdes skades fri indtil, da jeg køre licens og regner med at nå ca 5000 km inden turen.

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jul 2010

#3   20. jan 2013 Lyder som en fornuftig plan , jeg har set mange sidde og hakke og så går måtte stoppe fordi de har for høj gearing.
    Mht hjul ja Dura Ace er også en mulighed , men de er ikke så stive og noget dyre i forhold til hvad man får. Hvis du mangler hjul har jeg faktisk et sæt Ksyrium SL ES til salg , se evt mn annonce . God tur smiley

• #4   21. jan 2013 tak for hjælpen.
    Vil helst købe nye inden turen for at være sikker på at de er i 100 % god stand smiley

• #5   21. jan 2013 Må indrømme at jeg er i vildrede over sådan et valg. de er jo ca lige dyre, mavic 1000 under ca.

• Carsten S
    Carsten S Tilmeldt:
    jul 2010

#6   21. jan 2013 Jeg har prøvet mange hjul gennem tiderne, så længe man vælger et top hjul , er forskellen lille , forudsat man ikke vejer meget over de 80 kg, for så begynder stivheden i hjulene at have noget at sige. Jeg har arbejdet siden 2005 på diverse cykelhold og ved hvad matrialet udsættes for. jeg ville vælge det du har lyst til og passer til din cykel , rent design mæssigt , for forskellen mellem de 3 hjulsæt vi snakker om ,Ksyrium , Shamal og Zero er er små og lligger hovedsageligt i design og matriale valg , på forskellige steder. Jeg synes du burde overveje om iik du kunne få en bedre deal ved at købe brugt, da der ofte er gode og velholdte hjulsæt som dem vi snakker om tilsalg, jeg har en Ven der har topmodellen Rsys slr til salg , de har aldrig kørt og er stadig i de hjulposer han fik dem i , nyprisen er 11000, han sælger dem for 6000 kr , de er fra dansk butik og stadig garanti på, så der er intet at være bange for

Kommentér på:
Mavic Ksyrium SL

Annonce