888 visninger
|
Oprettet:
Marzocchi God / Dårlig.. {{forumTopicSubject}}
Hej CG
nogle som kan fortælle mig lidt om en Gaffel ?
godt og dårligt ??
Marzocchi DJ 2 fra år 2004.
100 mm vandring.
vil meget gerne høre hvis i har noget kendskab til den ;D
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 34 Cykler: 10 Emner: 4 Svar: 807
2. Den er old gammel, så den er højest sansynligt rimelig tung.
3. Den er old gammel, så den er teknologimæssigt forældet.
4. Hvor meget koster den, for du kan få en ny suntour gaffel til omkring 1500 på CRC, og så er der garanti og ingen problemer med at den skal have skiftet halvdelen af indmaden efter et par måneder.
Jeg kører selv med en Marzocchi DJ fra 2009 så vidt jeg husker, og den er ved at trænge til en større renovation, så hvis jeg var dig ville jeg overveje at købe en nyere. Når dette er sagt, så kører de faktisk rimelig godt til dirtjump.
jan 2009
Følger: 33 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 25 Svar: 2.370
slidt er nok fra gaffel til gaffel. Jeg ser stadig Shiver SC gafler og Dropoff, Jr.T og marathon gafler kører den dag i dag uden de lider overlast.
nej du får ikke en let gaffel men du får en gaffel der ikke bukker under modsat hvis du bruger en billig Rock Shox eller Suntour.
når du skal til service er du i forhold til Suntour lige så godt eller bedre stillet. service intervallerne er længere hos Marzocchi samt der nok også er flere der kan lave et da det er en simpel gaffel.
sidst skal siges at gaflerne fra 2006-2008/9 har været af dårlig klasse hos Marzocchi grundet flytningen af produktionen til taiwan, -men er kommet stærkt igen (se bare DH verdenen).
feb 2008
Følger: 34 Følgere: 34 Cykler: 2 Emner: 29 Svar: 107
Marzocchi God / Dårlig..