{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.027 visninger | Oprettet:

Luftfri dæk! {{forumTopicSubject}}

Ja du hørte rigtig nok, disse er luftfri dæk. Da jeg så videoen kunne jeg simpelthen ikke la' være med at dele den med jer, tjek den ud:
http://www.vitalmtb.com/videos/member/Tubeless-Nah-These-Are-Airless-Tires,15883/bturman,109?utm_source=facebook.com&utm_medium=referral&utm_campaign=spotlight
Jeg tror personligt slet ikke det ville fungere, sten vil komme ind og trille rundt, og jeg vil slet ikke forestille mig hvordan de er at køre med når det kommer til mudder. Måske til hverdagscykler?

Hvad synes i? smiley

/ Emil H

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Luftfri dæk!
  • #1   26. okt 2012 Synes nu det virker som en god idé. Det ligner lidt på CAD tegningen at der bliver designet noget der kan kommes ud over hullerne.

• #2   26. okt 2012 Kan rigtig godt lide ideen bag det, og når man lige kigger rundt på deres hjemmeside. Ja så ser det ud til at det er godt gennemarbejdet og det hele..
    Ligesom du er inde på, så tror jeg måske også det mere bliver til hverdagscykler. I hvert fald i starten!
    Rigtig fed og spændende ide ! smiley

• #3   26. okt 2012 Fed ide. Men gad godt se ham køre opad de sten-trappetrin han kører nedad.... De dæk ser nemlig vildt hårde ud, men det kunne jo tænkes at de kan lave dem med forskellig hårdhed, for der er sgu ingen der kører med så højt dæktryk som de hjul han kører med smiley

• #4   26. okt 2012 Buch: Sad lige og kiggede lidt på youtube, faktisk så fjedre hjule også en smule, dog tror jeg heller ikke det kan sammenlignes med gummi, og gætter heller ikke på at du har den samme mulighed for at få dækkene til at blive blødere og hårdere, som du har ved normale gummi-dæk (dæktryk).

Kig på 0:50 http://www.youtube.com/watch?v=Me5Rvz4fCTE&feature=plcp

• #6   26. okt 2012 ja, men alligevel.. hvorfor lave et dæk med huller hvis ikke det er for at gøre det let? smiley

• #8   26. okt 2012 jeg vil gerne være testrytter, bare for at se hvad det egentlig er for noget.

• #9   26. okt 2012 Der stod på siden at de ville lukke hullerne, så lidt har de alligevel tænkt mht. mudder og sten smiley Ser da utrolig spændende ud. Tænker at de nok kan købes i forskellige hårdheder mht ryttervægt og hvor meget man ønsker at de kan give sig mm.

Helt sikkert et spændende projekt smiley

Kommentér på:
Luftfri dæk!

Annonce