1.388 visninger
|
Oprettet:
Lette lavprofil hjul {{forumTopicSubject}}
Hej CG!
Jeg er på udkig efter nogle lette og billige lavprofil carbon hjul.
De skal helst veje under 1350g, og må gerne være til lukkede ringe.
Vil helst ikke give mere end 7000,- så har kigget lidt på noget brugt. Kender i evt. et mærke som laver det hjulsæt jeg søger, eller har i selv nogle i gerne vil af med?
Hilsen Kristian
apr 2008
Følger: 2 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 7
Det er gode holdbare hjul, der kan tæle lidt tæv
Jeg har kørt på mine nu i 4 mdr ( andet sæt ) og de fejler absolut intet, og har ikke slået sig. eller des. lign.
Vh Frank
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Cykler: 4 Emner: 42 Svar: 331
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 4 Emner: 12 Svar: 398
(link fjernet)
De er billige 3300,- og meget lette 1245 gram og til dæk og slange som jo er lidt nemmere at have med at gøre
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 7 Cykler: 4 Emner: 42 Svar: 331
dec 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 1 Emner: 6 Svar: 4
Allan er det cross hjul eller??? Og er de stive, ellers ser de da meget interessante ud!
sep 2009
Følger: 33 Følgere: 32 Cykler: 9 Emner: 6 Svar: 196
tjek dem her
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 4 Emner: 12 Svar: 398
Ja de kan sagtens bruges til landevej, dog har de en vægt begræsning på 85kg. Det er et ultra letvægt alu hjulsæt til netop landevej. Enten træning eller løb specielt tilegnet bjerge netop pga den meget lave vægt
Ved ikke om de er stive, men alt det jeg har købt fra Gunsha har været kvalitet. Så ville ikke være det mindste bange for at købe det hjulsæt. Jeg havde også det hvis jeg havde haft lidt flere penge da jeg var tvunget til at købe nye hjul til min hverdagscykel. Men det blev til et par Pro-Lite Bracciano til 2400,- og dem er jeg super tilfredse med men de vejer lige knap 1500gram. Men de ruller knald godt og jeg mener virkelig knald godt.
Lette lavprofil hjul