{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

CykelGalleri.dk
CykelGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 47858 Emner: 29 Svar: 130

Ny forside! {{forumTopicSubject}}

Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.

Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:

- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.

Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.

Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre smiley

Mvh. CykelGalleri smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny forside!
  • #2   29. aug 2012 Jeg havde nær droppet siden da den blev opdateret til det nye udseende!
    Men efter der så kom nogle rettelser blev siden igen lidt bedre at overskue, så lige nu er jeg ok tilfreds med siden og den opsætning.

Det jeg bruger meget et den hurtige adgang til markedet og den overskuelige liste over forum-emner.

Og i må for guds skyld ikke rode for meget i den igen, det er ulideligt! har selv brugt flere af gallerierne i en del år, så var ret godt bekendt med det gamle design.

• #3   29. aug 2012 Nu ved jeg godt at det er lidt af et longshot, men kan vi da ikke spare lidt på alle de bling bling reklamer. Dameblade og alverdens skrammel.

Evt top banneret som jeg er klar over sikkert er det i sælger aller dyrest, men det er godt nok lidt irriterende at det er det første der popper lige op i hovedet på en når man klikker sig ind.

• #4   29. aug 2012 ind med nogen damer. lidt noget alla det her ..
    http://mmm.dk/article/87114-sadan-gor-du-din-cykel-sommerklar smiley det kunne da være hygge smiley eller smiley yess.
    jaa spar lidt på de der bling bling ting som kommer ind imellem, og kom med noget cykel raklamer smiley

• #5   29. aug 2012 + 1 , for Silas' ide !!!!!!!!!!!!!!!!

• #6   29. aug 2012 Lav intet om på forsiden.. Sidst i lavede nyt design var der flere som nær havde vendt siden ryggen. Why the change?

• #7   30. aug 2012 Der er ingen grund til at der står at man kan oprette en bruger når man er logget ind...

• #8   30. aug 2012 Synes måske bare at det er de samme fotoalbum, videoer og annoncer på vises på forsiden. Det kunne godt skifte noget oftere.

På den måde kan man jo også bruge mere tid på forsiden uden at skal ind i videoer f.eks

Kommentér på:
Ny forside!

Annonce