hjælp til at købe cykeltøj. {{forumTopicSubject}}
for 1,5 år siden, ville jeg begynde at spinne. vejer 140 kg. og kom ikke i gang alligevel. blev til 2 gange, før jeg følte mig latterliggjort.
MEN jeg købte noget tøj i en butik på Nørre Voldgade københavn
NU kunne jeg ikke finde butikken, og ved ikke om de er flyttet.
MEN jeg er begyndt at træne på vej, på en cykel, en god ven fik mig i gang, og det går ganske godt. MEN det ene sæt tøj er jo ikke nok. SÅ mit problem er at bukserne er ROGELLI Sportswear 4XL med seler og min tshirt er AITOS sportswear 5XL.......
Jeg har kigget på Google, Ebay m.m. for at finde det, men det er ikke lige lykkedes mig.
har kun cyklet 2 uger, men med en god cykel (Cube) og det rette udstyr, har jeg fundet mig godt til rette, er gået på 14 dage fra 7km, og helt færdig, til at regne med at køre 30 km om lidt! MEN skal som sagt bruge ekstra tøj.... MEN i min størelse, hvor finder man det? skal bruge et par shorts med seler mere, og en tshirt mere, en vindtæt/vandtæt jakke..
Jeg skal cykle til/fra job hver dag (solgte bilen i forgårds, så erdet ikke muligt, at falde tilbage i vanen ) samt træne 3 gange om ugen er målet, efter job!
/Jesper
jan 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
Her kan du finde trøjer og bukser op til 7x XL
Mvh Sune Bærentsen
mar 2012
Følger: 1 Cykler: 4 Emner: 1 Svar: 8
Rigtig gode priser i næsten alle str ;0)
Vh
aug 2012
Følger: 5 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 30 Svar: 341
Men er der ikke nogen der kender en butik, hvor man kan prøve tingene? (stadig billig)
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Cykler: 4 Emner: 26 Svar: 79
Alle cykelhandler der sælger Xtreme cykeltøj kan i hvertfald skaffe dig noget.
Der er både nogle trøjer og bukser op til 5XL. Og de laver også cykelregnjakker op til 7XL.
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 14 Svar: 27
aug 2012
Tak Steffen, er svært selvtilfreds lige nu!
Tog 30 KM i dag med et gennemsnit på 22 kmt. inklusiv rolig opvarmning. er ret overrasket over at det faktisk er så nemt! (lyder underligt, jeg ved det godt )
SÅ slappetur i morgen, og cykel igen i overmorgen!
apr 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 30 Svar: 230
aug 2012
og de andre er lidt dyere end hvad jefg gav sidst
fik shorts med sele, og 2 tshirts for 500 (godt tilbud, I KNOW:-)
Jo tak Rasmus
aug 2012
MEN nettosport, ser ud til at have det til gode priser, så må en tur forbi deres butik!
(ser det ud til!)
jul 2011
Følger: 1 Svar: 10
aug 2012
dec 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 2 Svar: 23
Keep up the work!
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 2 Emner: 6 Svar: 204
Super godt, at du er kommet igang på landevejen, RESPEKT!!
jul 2011
Følger: 1 Svar: 10
aug 2012
(uventede, forstået som ikke noget jeg forventede, men er glad for det!)
Jeg tager det med kvaliteten til efterretning! men går efter billigt i starten, og lytter til min krop, og ikke mindst min røv :-D.. om nødvendigt må jeg skifte kvalitet. MEN håbert at være i færre x'er til den tid = større udbud!
men nu må vi se!
Planen er utvetydig. og jeg skal jo til og fra arbejde dagligt, så der er kun en vej
aug 2010
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 52
aug 2012
hjælp til at købe cykeltøj.