Stjålet cykel... {{forumTopicSubject}}
Hej CG. Der er en totalt respektløs idiot på 20 år som stjal min cykel i går d. 20 august omrking kl 13. Første dag på min ungdomsuddannelse... Jeg bebrejder mig selv, da jeg ikke havde lås til den og skulle købe om eftermiddagen... Så jeg var bare meget uheldig. Men jeg ved hvem der gjorde det, fordi jeg gik rundt og ledte i byen og så han kom cyklene!! Jeg løb efter ham og han truede mig med tæv... Jeg er 100 på at det er ham jeg tror både med hvem jeg så, og andre beviser. Han har solgt cyklen videre og jeg har ikke fået taget noget billede eller video af da han kørte på den. Så han kan bare benægte alt jo... Hans lillebror går endda og fortæller at han har solgt den, til alle mulige. Tænk at unge har så lidt morale og respekt... Nå men jeg vil egentlig lave en efterlysning. Hvis I som bor på sydsjælland og måske endda Vordingborg gider holde lidt øje.
Cyklen: en sort og grå med lidt rød farvet mountain bike med logoet FUJI på stellet, uden nogen skærme eller bagagebærer. Den er rimelig populær af mountainbikes i området til hverdagsbrug og mange unge kører på den model.
Jeg har meldt det hele til poitiet + personen jeg er sikker på der er tyven. + han har truet mig. Håber virkelig jeg får den igen, da jeg er ung og dvs ikke har mange penge til en ny cykel (forsikring dækker jo ikke når den er ulåst...) og har lige monteret for over 1000 kr udstyr...
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 11 Svar: 23
okt 2006
Følger: 45 Følgere: 49 Cykler: 7 Emner: 179 Svar: 1.916
Skal nok lige holde øje - dog i kbh området. Håber du finder den og at politiet gør noget ved idioten (selvom de sikkert bare er dovne)
dec 2011
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 116
aug 2010
Og tak Bjørner
aug 2010
jan 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Svar: 50
"Tænk at unge har så lidt morale og respekt" du må undskylde jeg studser over denne bemærkning, men come on du er selv på alder med tyven eller måske et par år yngre, så jeg vil også betegne dig som ung.
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Cykler: 4 Emner: 12 Svar: 124
feb 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 138
men jeg havde fandme sparket ham af cyklen selvom han truede mig med tæsk.
heller evt få nogle på bæret(hvis han rejser sig igen) og han kan få en dom for vold også.
aug 2010
Og Marc A, ja bagefter fortrød jeg også, da han netop ville få den dom hvis han gjorde noget. Og det værste er at jeg ser ham på skolen hver dag! Synes det er ærgeligt at jeg ikke fik et billede eller lign. da jeg er 100 på det er ham og jeg ville kunne få cyklen igen hvis han blev "sigtet" for at stjæle den... Og jeg kan jo ikke spørge hans lillebror, da han jo bare vil benægte at have sagt noget. Jeg prøver at få andre han snakker med til at spørge hvem det er den er solgt til...
Stjålet cykel...