{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er denne her en ok begynder Mtb?
  • Haris S
    Haris S Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 20
    #1   23. jul 2012 bruges til ?? spiller en stor rolle i spørgsmålet

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 44
    #2   23. jul 2012 okay, den skal bruges til ture på en 15-20 km på asfalt/grusvej en 2-3 gange i ugen, samt nogle ture i skoven engang imellem...

• #3   23. jul 2012 Det er en ganske udmærket cykel og til dit formål er den ganske udmærket så den kan du roligt købe smiley

• #4   23. jul 2012 Ja det er et ganske fint udgangs punkt.

• #5   23. jul 2012 Fornuftig begynder cykel.
    + luftforgaffel, hydrauliske bremser, okay gear.
    - Recon silver gaflen er jeg personligt ikke imponeret over (smagssag), fælgene har jeg heller ikke selv været for heldig med på min egen tidligere cykel.

Personligt ville jeg spare 2000kr mere sammen og gå op i en grand canyon al 6.0.
    Der får du Reba forgaffel i stedet som bare kører meget mere smooth end recon silver gaflen. Derudover er der Mavic crossride hjul som også lige er et + mere i bogen. Ydermere er der bedre gear, og så vejer den jo så lige ca 1,5 kg mindre, hvilket skyldes de tidligere nævnte ændringer, samt den lidt bedre ramme den er bygget på.

Ovennævnte er selvfølgelig baseret på mine personlige erfaringer, og andre folk kan selvfølgelig godt have et andet indtryk af tingene smiley

• #6   23. jul 2012 Det skal lige siges at mit ovenstående indlæg var baseret på ren skovkørsel på begynderniveau. Til det du beskriver vil jeg mene at den nævnte model fint kan gå an. smiley

• #7   23. jul 2012 Super god cykel og til det du - lige nu - vil bruge den til er den rigtig god. Jonas D er inde på, at 2000 kr mere ville give en bedre cykel og deri er jeg helt enig. Hvis du på nogen måde kan forestille dig, at du bliver lidt "bidt" af at køre i skoven, er de ekstra penge givet rigtig godt ud. Det er meget dyrere at opgradere senere.
    Men hvis du ikke regner med , at dit cykelmønster ændre sig, så er den helt fin. Faktisk rigtig god. Efter min menig

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 44
    #8   23. jul 2012 tusinde tak for jeres svar, det er jo lige det med om man bliver bidt af det, måske jeg lige skal spare 2000 mere op, og købe den anden, det må jeg lige tænke over. kan det svare sig at købe en brugt cykel som matcher Grand canyon al 6.0.? og nogle som kan linke til en brugt en som minder om dens specifikationer? Bare for at sammenligne brugtprisen med en ny cykel.

Mvh.

• #9   23. jul 2012 Canyon er kendt for godt stel og højt udstyrsniveau i forhold til prisen, så en direkte sammenligning med andre mærker er ikke nem. Og der findes ikke mange brugte Canyon til salg tjek DBA. Hvis du er virkelif hooked på at komme i skoven så er det da også bare om at få den bestildt. Så kan du jo stille og roligt lægge penge til side til en bedre om et par år. Det vigtigste er næsten at komme i gang?

Kommentér på:
Er denne her en ok begynder Mtb?

Annonce