{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.733 visninger | Oprettet:

Mustang cykel {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen ,

da jeg er blevet tilbudt denne her cykel gratis af min arbejdes kollega , (3 mrd gammel)

https://webshop.coop.dk/vare/mustang-26-herre-mountainbike-model-zolar/5750002310502

Tæmke jeg om det var en cykel man kunne sætte anden forgaffel og styre osv. på ?

og hvad dele det evt kune være .. ?

håber på seriøse svare ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mustang cykel
  • #1   1. jul 2012 Det kommer an på hvad den skal bruges til. Den er sikkert glimrende som hverdags cykel, men skal du bruge den i skoven tvivler jeg på den holder særligt længe. Medmindre du skifter ALT ... Og så bliver det en bekostelig affære

• #2   1. jul 2012 Kort svar er nej.
    Stel, gear, hjul, gaffel osv har for dårlig kvalitet. Du skal ikke forvente at den kan klare en frisk tur i skoven. Til det skal du nok hellere en god brugt i markedet her inde.

• #3   1. jul 2012 19,4 kg?? For dælen nogle tunge dele der sidder på det alustel.. Det vil aldrig kunne betale sig at skifte dele ud på den. Du kommer nemt til at bruge 3-4000 for at få nogle hæderlige komponenter på den + arbejde med at indkøbe/skifte. Så hellere bruge pengene på en velholdt brugt kvali-cykel og bruge den der til hverdagslåge ned til bageren.

• #4   1. jul 2012 De penge er bedre brugt på noget ala det her (der er mange forskellige modeller i det prissegment og har bare fundet et eksempel)

smiley

http://www.bike-discount.de/shop/k1830/a58172/zr-team-4-0.html

• #5   2. jul 2012 Hejsa
    Jeg startede selv ud på en mustang white line fra kvickly, så jeg taler af egen erfaring. Du kan godt køre på den i skoven, men der kommer hele tiden skår i glæden fordi et eller andet går i stykker, på min døjede jeg altid med bremserne fx. så hver gang jeg var ude og trille havde jeg et lille bitssæt samt skraldenøgle, kædespringer, spidstang, svensknøgle osv... - og det var nødvendigt! Desuden bliver stellet efter 1-1,5 års tid så brugt at det knækker.
    Til gengæld er det en fed følelse, når du kommer kørende på dit gamle lort og overhaler en af de der dyre carbon eller fullsuspension cykler til 30.000 kr.
    Men igen vil jeg lige understrege at det kan ikke betale sig!

/Kasper N.

Kommentér på:
Mustang cykel

Annonce