{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.337 visninger | Oprettet:

Første landevejs racer ? {{forumTopicSubject}}

Efter jeg (42år 178cm 90kg) har købt mig en 29" fully, overvejer jeg at sælge min 26" ht (den er allerede på dba) til fordel for en landevejs racer...det skulle være god træning til MTB som ligger mit hjerte nærmest

Men kender intet til landevejs racere, så er der noget jeg bør være opmærksom på ?

Hvilken NYE cykler vil I foreslå mig ? pris ide 7-9.000kr hvor får jeg mest for pengene !?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første landevejs racer ?
  • #1   11. jun 2012 kig efter en cykel med en campagnolo veloce eller en shimano 105 som minimum

• #2   11. jun 2012 (link fjernet)

• #3   12. jun 2012 Canyon har en god entry level med 105 til omkring 8000.

• #6   12. jun 2012 4 minutter siden
    Jeg vil mene du skal besøge en cykelfagmand, man kan få cykler billigere i netbutikker, men det er jo vigtigt cyklen passer til dig, med de rigtige mål, frempind, styrbredde osv, og især når det er den første racer så er det nok bedst at finde en "fysisk" butik.
    Slet indlæg

• #7   12. jun 2012 Tak for jeres svar...jeg kunne aldrig drømme om at købe min første landevejs cykel på nettet - så det bliver i en fysisk butik

Der er mange lækre cykler...men er blevet lidt lun på Colnago Air som jeg via en ven´s ven kan få til en fornuftig pris....dog lidt mere end de 7-9.000kr jeg startede på ;o)

Men vil gerne høre hvad I mener om modellen, samt hvad der sidder på af udstyr ?

Kopieret fra nettet :

Hvis du vælger en AIR har du et perfekt mix mellem aluminium og carbon. Designet til at være smidig og komfortabel på forgaffel og bagstag så stød fra vejen absorberes, og stiv og retningsstabil i trianglen, som udgør stellet hjerte. Med disse egenskaber i stellet er COLNAGO AIR som skabt til rigtig lange træningsture, uden at du på måde må betale for rammens stivhed. Så er du en cyklist som elsker de lange ture i dit eget selskab, er COLNAGO AIR et godt selskab på landevejen.

SPECIFIKATIONER:

COLNAGO AIR 2012 SHIMANO 105
    Ramme: Colnago Air
    Gaffel: Colnago Street 3.0
    Kranksæt: Shimano FC-R565 34/50 Compact
    Forskifter: Shimano 105
    Bagskifter: Shimano 105
    Skiftergreb: Shimano 105
    Kasette: Colnago Tiagra 10s 11-25T
    Hjulsæt: Colnago Race 24
    Dæk: Continental Ultra 700x23C
    Bremser: Colnago X-brake 3
    Styr: Deda RHM EL
    Frempind: Deda ELtra
    Sadel: Colnago Z7

• #8   12. jun 2012 Det lyder som en lækker cykel, og jo dejligt med venners venner som hjælper med en god pris.
    God medvind på vejene smiley

Kommentér på:
Første landevejs racer ?

Annonce