{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.140 visninger | Oprettet:

Heine M
Heine M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Lockout vs. ProPedal? 26" vs. 29"? {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg er i gang med at leget med tanken om at skifte min Hardtail ud med en Fully. Der er dog et par emner jeg er meget usikker på.

1. Hvad er andre erfaring med ProPedal? Jeg hælder mest til at vælge en med lockout på bagdæmperen, så jeg kan gøre den til en "hardtail"(Ved godt den altid vil være lidt blød) Men er det værd at gå efter en med lockout? eller kan propedal gøre det lige så godt?

2. 26" eller 29"? The big question these days... Jeg hælder mest til 26", da det i mit hoved virker logisk, at et større hjul er mere "uhandy" end et mindre hjul.

Håber der er nogen der har erfaring med ovenstående emner vil komme med deres meninger.

/Heine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lockout vs. ProPedal? 26" vs. 29"?
  • #1   15. maj 2012 Jeg har haft en Canyon med ProPedal.. Skulle jeg på fully i dag, havde jeg valgt lockout.. Jeg syntes min Canyon virkede meget blød bagtil.. Savnede at jeg kunne låse den.

Og tag dig en 29"... Den er mere handy end en 26".. De større hjul er mere tilgivende, og får dig hurtigere/nemmere over skovbunden..
    Jeg har haft 26", og har 29" hardtail nu..

• Heine M
    Heine M Tilmeldt:
    mar 2009

#2   15. maj 2012 @Brian... Tak for dit besyv... Det er præcis det jeg også er bange for med ProPedal, men dejligt at få det bekræftet af en der rent faktisk har prøvet det smiley

Glemte desuden at tilføje, at grunden til jeg hælder mest til en 26'er også indebærer at den kan være i bilen, hvilket en 29'er måske kommer til at knibe med smiley

• #3   15. maj 2012 Er for et par måneder gået fra 26 HT til 29 Fully med Brain i bagdæmperen.