{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cannondale fully / hardtail
  • #1   22. apr 2012 Bare lige lidt høflig info, inden du forelsker dig for meget. Cannondale har rigtig svært ved at levere deres 2012 modeller. Havde selv udset mig en Scalpel, men den kan først leveres ultimo juni og min cykel-pusher siger, at der kommer 2013 modeller i august.

• #2   22. apr 2012 Har fundet en forhandler som ligger inde med begge modeller

• #3   22. apr 2012 Jeg har fået samme besked som Per ....

• #4   22. apr 2012 Bare lige for at vende tilbage til spørgsmålet, HT vs. Fully??

Inden du overvejer at købe så dyr en cykel, så gør dig selv den tjeneste og finde udaf om du er til Hardtail eller Fully.. Så tror jeg iøvrigt ikke nogen kan svare på det.

• #5   23. apr 2012 Det kommer jo an på din kørestil, men jeg stod i samme situation og valgte fully, og har bestemt ikke fortrudt det i modsætning til Muro...

• #6   23. apr 2012 Jeg tror ikke den ene er bedre end den anden. Det kommer jo an på hvor og hvordan du køre.

Jeg har haft en 26" fully. Den var lækker på singeltrack og de lange ture. Skiftede så til 26" Hardtail, og den var hurtigere men ikke så komfrontabel. Men jeg syntes den var bedre en min fully, når jeg køre XC race..

For et par uger siden købte jeg en 29" hardtail.. Og det er det fedeste, den er stiv i røven, køre hurtigt ned, ligeud og op.. Mere komfrontabel end en 26".. Køre hurtigere end 26" hardtail.

Jeg har ikke prøvet en 29" fully..

Kommentér på:
Cannondale fully / hardtail

Annonce