{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
  • Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
  • Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Resetting Philips hue spots 750 kr.
  • Tilslutning af komfur 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket dæk til racer?
  • #1   12. apr 2012 Jeg er selv meget glad for Schwalbe Ultremo DD, der imo er et godt kompromis mellem vægt/rullemodstand/holdbarhed - har kørt 4000km på dem uden en punktering.

• #2   12. apr 2012 Jeg har indtil videre været rigtig godt tilfreds med Michelin Pro 4 Service Course og michelin latex slanger

• #3   12. apr 2012 ok tak for jeres svar. Har kigget lidt på deres hjemmesider, men da jeg er ret ny indenfor det her så er jeg lidt lost.
    Jeg har Easton EA50 aero custom på min cykel så hvilken str. dæk og slange skal jeg bruge til de hjul? De der latex slanger er ret dyre kan jeg se, hvilke andre slanger er gode?

• #4   12. apr 2012 I øvrigt bjergelefanten S... shit du har mange cykler smiley .... har du dem alle endnu?

• #5   12. apr 2012 Smid dækindlæg i.....så er den prut slået

• #6   12. apr 2012 Har dem alle endnu - har dog lige solgt den ene, der bliver afhentet i næste uge...........der skal jo gøres plads til den nye sommerracer jeg er ved at samle. smiley

Mht. størrelsen på dæk og slange, så skal du skal have noget i stil med 700x23 - mht. fabrikat af slanger, så er der jo ret mange at vælge imellem, men fx Tioga Superlight er en udemærket slange, der ikke vejer alverden og ikke koster det vilde (60g og ca. 30 kroner på tilbud flere steder på nettet).

>>Jakob K: Jeg har før forsøgt mig med Schwalbe Ultremo R1 med indlæg i, men punkterede stadig ret ofte, så jeg skiftede til Ultremo DD og har ikke haft problemer siden - de vejer jo så godt nok lidt mere og ruller knap så godt, men jeg har ikke fortrudt - og ved også at der er flere der har haft stor succes med at bruge dækindlæg, så måske jeg bare har været uheldig.

• #7   13. apr 2012 Ok bjergelefanten tak for din hjælp. Og fedt at du selv bygger dine cykler smiley Jeg tror jeg vil prøve med de der Ultremo DD og se hvordan det går før jeg prøver noget med indlæg. Hvis jeg er lige så heldig som dig så går det jo fint smiley

• #8   13. apr 2012 Hov hvad med størrelse på dækslange hvilken str skal man bruge til 700x23 dæk?

• #9   13. apr 2012 Samme størrelse smiley

De kan hedde 700 eller 622 og så skal de bare dække str 23. Feks Str 18 - 25 (bredden)

I øvrigt kan du også kigge på Continental GP4000 S dæk. Dem har jeg haft på vinterracer uden punkteringer og de får generel god kritik.

• #10   13. apr 2012 700x19-23 - husk at vælge den rigtige ventillængde til dine fælge - du skal nok have 80mm til dine Easton EA50 - alternativt skal du have ventilforlængere, men det er efter min mening lidt noget bøvl, da de ikke altid lukker helt tæt og gør det umuligt at måle dæktrykket med pumpe med manometer.

• #11   13. apr 2012 Ha - slået med 3 minutter af Kriger smiley

Iøvrigt enig mht. GP4000S - det er også et godt valg.

• #12   15. apr 2012 Ok så har jeg bestilt dæk og slanger fra roseversand.de. De havde også nogle andre ting jeg skulle have.
    Det blev til continental gp4000s og continental slanger med 80mm ventiler. Glæder mig til at prøve dem smiley

Tak for hjælpen med det hele. Skal nok lige skrive hvordan det går med dem.

• #13   15. apr 2012 Jeg har på alle dæk hvor jeg har brugt indlæg oplevet en voldsom nedgang i punkteringer.......så det virker helt supert for mig. Og jeg kan alligevel ikkemære foreskel smiley

Kommentér på:
hvilket dæk til racer?

Annonce