{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Hvilken af disse HT ville I vælge {{forumTopicSubject}}

Scott Scale 20
http://www.bikebuster.dk/detaljer/110669.html

Cube elite HPC pro
(link fjernet)

Cube reaction GTC SLT
(link fjernet)

Jeg ved godt at der er lidt prismæssig forskel mellem de listede, men hvilken ville I vælge uden hensynstagen til prisen?
Er der andre lignende modeller/mærker jeg bør have med i overvejelserne?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken af disse HT ville I vælge
  • #1   12. apr 2012 Nr. 3. Jeg er normalt mere til Scott end Cube... Men den reaction er mega fed at se på. Og den faktor må man ikke undervurdere smiley

• #2   13. apr 2012 Ville også tage Nr. 3, Den er bare top lækker at se på, - og garanteret også at køre på smiley

• #3   13. apr 2012 Tjek den her ud.. men vælg cykel ud fra kvalitet og ikke en klat farve, den bliver man alligevel hurtigt træt af at se på.
    (link fjernet)

• #4   13. apr 2012 Her er den fra dk til en god pris og andet look (link fjernet)

• #5   13. apr 2012 Jeg har faktisk prøvet den og kunne få den til 10.000 den dag under udsalget. Men det er en 18" 2010 model. Jeg skal have 20" og så er jeg også lidt lunken omkring titanium - er det ikke en uddød teknologi? Den findes ihvertfald ikke i 2012-programmet.

• #6   14. apr 2012 Afdød, tværtimod det er bare ikke mainstream som carbon er blevet tager du derimod Custom byggere så har de alle titan på kortet men også flere af de store, Cube er bare aldrig blevet kendt på deres ramme hvilket er en skam for det er faktisk en rigtigt fin ramme men det påvirker salg og nok grunden til at den ikke er med, faktisk er der flere end der har været meget længe der har fået dem med i sortimentet igen for der er så mange kvaliteter i dem.

Eneste grund er at de er for dyre at lave med mindre der skal stå made in china på dem, de her er lavet af Lynskey dog efter egne krav.

Der er masser af test på nettet af den og de får ret gode meldinger minus er at det er at du ikke kan slide stellet i stykker og de holder en god pris.

Den jeg linker til hos Bikediskount er i 20" og en 2011 model.

Kommentér på:
Hvilken af disse HT ville I vælge

Annonce