{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.315 visninger | Oprettet:

Vurdering af min cykel {{forumTopicSubject}}

Hejsa Derude, håber i nyder ferien.

Jeg skal have forsikret min cykel og, jeg vil hører, hvad i synes det har værdi af. Jeg har købt nogen af dele brugt og har derfor ikke kvittering på de dele.

http://www.cykelgalleri.dk/galleri/15873-planet_x_planet_x_sl_pro_carbon_by_simon_madsen

mvh simon

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af min cykel
  • #2   6. apr 2012 Ingen kvitteringer ingen penge. sådan er det bare. det kan jo lige så godt være ting du har enten vundet eller bøffet.. derfor er der kun udbetaling på ting du har kvittering på. ellers kan man jo bare lige låne nogen high-end dele og sætte på. og tage nogen billeder af "sin" cykel, sende dem til forsikringen og så sige at det er det man køre med. De skal også kun bruge dine kvitteringer hvis uheldet er ude, at der er en anden som tror at han ejer din cykel. hvis du bliver kørt ned. få du skiftet delene til nye.

• #3   6. apr 2012 Min forsikring dækkede alt på min gamle mtb, selv om jeg kun havde kvitteringer på 75% ad den. Så det passer ikke helt hvad du siger Smee.

• #4   6. apr 2012 godt klaret.. hvad forsikring har du.. kunne være jeg skulle tegne hos dem.. og ikke ALKA.

• #5   6. apr 2012 Danske forsikring, som dækker op til omkring 50kilo, hvis den ikke er steget og det er inkl. kasko mener jeg.

• #6   6. apr 2012 Vores sagde, hvis man havde før og efter billede, kunne det godt lade sig gøre smiley

Kommentér på:
Vurdering af min cykel

Annonce