{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.690 visninger | Oprettet:

racer-/tricykel spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg er på udkig efter en cykel til triathlon. Men jeg er ikke sikker på at en cykel med enkeltstartsstyr er noget jeg på nuværende tidspunkt vil have.

Jeg har kigget lidt på mulighederne for at købe en racer og så sætte tribøjler på eller købe en cykel som f.eks. Cube Aerium pro hvor cyklen har tri dimensioner men samtidig er udstyret med alm. racerstyr. Denne cube tiltaler mig meget.

Er der nogen der ved om man må bruge en cykel som denne cube til f.eks. motionsløb (med afmonteret tri-bøjler selvfølgelig)?

Egner denne cykel sig overhovedet som "almindelig" racer cykel til motions brug?

Ellers vil det være bedre at købe en en alm. racer og så sætte tri-bøjler på.

I øvrigt så skal cyklen primært bruges til alene træning, tri-løb, indimellem træning med folk på racercykler, og muligvis deltagelse i motionsløb.

Håber at nogen kan hjælpe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  racer-/tricykel spørgsmål
  • #1   30. mar 2012 hej søren:-) jeg kører selv på denne Cube du snakker om, jeg har en masse venner der både køre alm. racer cykel, og dem kan du sagtens træne med, du lader bare vær med at ligge dig ned i bøjlerne. og når du også vil kører alm. racer cykel, er det jo en oplagt måde at gøre det på sådan en her, hvor det er tri ramme, med alm. styr + tri bøjle.
    du må gerne deltage til alm, motionsløb bare du tage bøjlerne af.
    og du siger selv om det er bedre at købe alm. racer og bare sætte tri bøjle på, det vil jeg mene det ikke er. og her for du en billig racer cykel/ tri cykel, med rigtig godt udstyr på!

• #2   30. mar 2012 hej Oliver. Tak for dit svar. Fedt at høre fra en der selv en Cube Aerium pro. Den ser sku skarp ud din cykel smiley

Fedt at høre at den sagtens kan bruges sammen med racergutterne og at den må bruges til motionsløb. Må ud og finde en butik så jeg kan se den "live"

• #3   30. mar 2012 kan anbefale dig Fusionsport Holstebro

• #4   1. apr 2012 Ja de har en fed hjemmeside desværre er jeg i kbh så der er lidt langt til holstebro smiley

Kommentér på:
racer-/tricykel spørgsmål

Annonce