racer-/tricykel spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
Jeg er på udkig efter en cykel til triathlon. Men jeg er ikke sikker på at en cykel med enkeltstartsstyr er noget jeg på nuværende tidspunkt vil have.
Jeg har kigget lidt på mulighederne for at købe en racer og så sætte tribøjler på eller købe en cykel som f.eks. Cube Aerium pro hvor cyklen har tri dimensioner men samtidig er udstyret med alm. racerstyr. Denne cube tiltaler mig meget.
Er der nogen der ved om man må bruge en cykel som denne cube til f.eks. motionsløb (med afmonteret tri-bøjler selvfølgelig)?
Egner denne cykel sig overhovedet som "almindelig" racer cykel til motions brug?
Ellers vil det være bedre at købe en en alm. racer og så sætte tri-bøjler på.
I øvrigt så skal cyklen primært bruges til alene træning, tri-løb, indimellem træning med folk på racercykler, og muligvis deltagelse i motionsløb.
Håber at nogen kan hjælpe
okt 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 6
du må gerne deltage til alm, motionsløb bare du tage bøjlerne af.
og du siger selv om det er bedre at købe alm. racer og bare sætte tri bøjle på, det vil jeg mene det ikke er. og her for du en billig racer cykel/ tri cykel, med rigtig godt udstyr på!
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Cykler: 4 Emner: 23 Svar: 53
Fedt at høre at den sagtens kan bruges sammen med racergutterne og at den må bruges til motionsløb. Må ud og finde en butik så jeg kan se den "live"
okt 2011
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 3 Svar: 6
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 Cykler: 4 Emner: 23 Svar: 53
racer-/tricykel spørgsmål