{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mtb sko
  • #1   7. feb 2012 Budget? Specialized laver nogle rigtig gode sko smiley

• #2   7. feb 2012 og prisen er til at holde ud
    fik mine for 650 kr. de hedder Specialized sport mtb

• #3   8. feb 2012 Jeg har lige købt et sæt mavic sko. Jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af at kører med dem endnu, men de er super dejlige at have.

Det bedste råd er at tage rundt i de forskellige cykel forretninger og prøve. De er super vigtigt at den er behagelig at have på

• #4   8. feb 2012 Cykelsko er som alle andre sko.
    De sko der sidder perfekt på min fod passer måske SLET ikke på fin fod. Så afsted til de lokale cykel bikse og prøv dig frem smiley
    God fornøjelse

• #5   8. feb 2012 Tit diskuteres hvilke dele på cyklen der skal udskiftets, optimeres etc, og alt for ofte glemmer vi hvor stor betydning sko har. Nogen køre med dyre Eggbeater pedaler for at spare lidt vægt og bruger et par sko med en tyk plastiksål - grinagtigt. Med en rigtig god sko får du vægtbesparelse (af den gode slags :-), bedre pasform, stivhed, bedre justeringsmuligheder og ventilation. Jeg har Specialized S-Works MTB, og selvom det er en dyr sko, så er den ALLE pengene værd. Sammenlignet med de andre fjollet opgraderinger jeg har lavet.

• #7   8. feb 2012 Nu siger du vægtbesparelse Kasper K, er du klar over hvad vægtforskellen er mellem et par Specialized Sport til 699 og et par S-Works til over 2000? For ellers vil jeg med glæde fortælle dig det:

10 gram pr. sko = 20 gram i alt!

Men jeg vil da også hellere have S-works skoene, de er langt federe smiley

• #8   8. feb 2012 Morten B

Du har ret i at vægt forskellen på Specialized Sport og S-Works ikke er stor i MTB serien, men den er da noget større i Road. Det var måske ikke tydeligt nok skrevet, men med god vægtbesparelse mener jeg at du spare på den vægt der skal "flyttes", hvilket er bedre end vægtbesparelse på frempind, styr, etc.

• #9   8. feb 2012 Den store forskel ligger vel i bund og grund i, at du får en langt stivere sål, så du ikke mister energi i tråddet, samtidig med at at tilspændingen er jævn over hele foden, så den er mere behagelig trods, at den sidder tættere om foden smiley

Kommentér på:
mtb sko

Annonce