1.897 visninger
|
Oprettet:
god mountain bike til skov {{forumTopicSubject}}
godaften,
jeg er ved at se efter en ny mtb, jeg skal bruge den nede i skoven, og cykle lidt på arbejde 15 km hver vej og lidt til hverdag, jeg har indtil nu haft en trek 3700 mener jeg det er men det gik i stykker i dag da jeg var nede i skoven, så vil have mig en ny har set, på en cube ltd comp på bike-discount-de er dette en god cykel til mit formål har i evt. andre ideer til cykler, i samme pris klasse
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Cykler: 2 Emner: 22 Svar: 309
dec 2008
Følgere: 24 Cykler: 2 Emner: 78 Svar: 692
fx denne her (link fjernet)
sep 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Cykler: 1 Emner: 18 Svar: 1.420
Som Christoffer siger skal den være med mindst XT (jeg er dog langt fra enig) og det eneste XT der er på den Cube er bagskifter alt andet vitalt er en helt anden kvalitet i ned ad gående retning.
Den som Poetch linker til får du meget mere for pengene, bedre gear, bedre bremser, bedre nav, bedre forgaffel og bedre kranksæt og stel er af samme kvalitet.
Men hvis man har et budget man vil holde sig inden for så fokuser mere på det som skal være godt længe..nemlig stellet og forgaffel alt andet er slid dele som man kan skifte til en bedre kvalitet løbende hvis man har behov eller ønsker at opgradere.
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 3 Emner: 12 Svar: 115
Men skal den også bruges til transport havde jeg nok valgt en team model poetsch linker til. Den sidder man lidt mere "oprejst".
god mountain bike til skov