1.281 visninger
|
Oprettet:
Ny motionscykel; Cube eller Radon? {{forumTopicSubject}}
Hej CK,
Har tidligere kørt MTB, men det er en del år siden... Så nu skal bruge en ny motionscykel som jeg kan træne lidt på. Både grus, jordvej og lidt asfalt vil være underlaget, men ikke noget vildt offroad og downhill.
Så har kigget på disse to cykler:
(link fjernet) (komplet XT)
(link fjernet) (lettere og har læst at FOX er en bedre forgaffel til lidt tungere personer (90 kg))
Hvad mener I?
Og er der alternativer i prislejet omkring 1.000,- € ?
Kan egentligt bedst lide udseendet på Cube'n, som også har et federe sæt skiftere. Men vil da lige høre lidt fra Jer herinde inden jeg bestiller
/Claus
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 34 Svar: 708
Hvis du er en gammel MTB'er tror du så ikke at du bliver grebet lidt af det igen? Som jeg har skrevet i et andet indlæg, så synes jeg at man iøjeblikket kan lave en super deal med en brugt cykel, hvor du får noget mere for pengene.
Hvis du VIL have en sprit ny og tag den relative store afskrivning der er i starten, så ville jeg vælge den som er lettest at sælge igen. Jeg tror at du kort tid efter at have købt til 1000€ vil have noget der er bedre. Cuben er efter min mening lettest at sælge, ikke fordi den er bedre, men det et mere kendt mærke i dk end Radon.
Personligt ville jeg foretrække Fox fremfor RS.
dec 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Nu har jeg sat budgettet rimeligt lavt, så det ikke gør så ondt hvis jeg ender med at skulle opgradere - jeg gider ikke købe cykel efter hvad den er værd når jeg evt. skal sælge den igen
Ny motionscykel; Cube eller Radon?