{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.260 visninger | Oprettet:

Forskærm til Fox F32-100RL {{forumTopicSubject}}

Hej
Har netop fået min nye Giant XTC 1 Composite, som jeg vil bruge i skoven, primært uden for landevejssæsonen - men også som afveksling for bilen til arbejde 1-2 gange om ugen. Det er den første mtb jeg har haft, siden jeg brækkede albuen på min uaffjedrede nu hedengangne GT i 2003.
Poster billeder af både min racer og nye XC snarest.

Mit sp. er: Forgaflen, en Fox F32 100RL,med remote (poplock), er monteret med en helt dækkende skive i bunden, hvorpå kablet til poplock er monteret med en lille holder, ved hjælp af en lille bolt.
Dvs. jeg kan ikke komme til at montere en skærm med ekspansionsskruemontering, som så vidt jeg kan se de fleste forskærme til suspension forks anvender.
Er der nogen som kender en aftagelig skærm jeg vil kunne montere på denne forgaffel, eks direkte med bolten (eller en forlænget bolt med samme gevind) som holder poplock kablet.
Andre typer er også velkomne.
En forskærm er et must for mig, når jeg skal cykle til arbejde, men skal kunne tages af i skoven. Jeg husker fra GT-dagene at man kunne smadre en forskærm ca. en gang om ugen hvis ikke man kunne tage den af.

Håber på gode råd !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskærm til Fox F32-100RL
Kommentér på:
Forskærm til Fox F32-100RL

Annonce