{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.436 visninger | Oprettet:

Balance armbånd ? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har set disse balance armbånd i sports butikker før som skulle forbedre styrke, balance og udholdenhed men har ikke rigtig troet på det til at købe en, men var så ved Zoneterapeut igår hvor jeg fik stukket lidt nåle i mig for at fjerne mit migrene og hun havde også disse armbånd hun sagde så jeg skulle prøve det jeg skulle stå på et men med samlede knæ og armene vandret ud til siderne og så pressede hun på min højre arm og jeg skulle holde igen men jeg kunne ikke jeg væltede ned på begge fødder så lagde hun armbånnet på mit hoved og gjorde det igen og jeg kunne sagtens blive stående hun pressede lige så hårdt som før og der var tydelig forskel MEN! hvis det er så effektivt som det var hvad påvirker det så ud over balance og styrke ? kan det måske gøre ting som ikke er godt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Balance armbånd ?
  • #1   28. sep 2011 Følger lige med smiley

• #2   28. sep 2011 Jeg har prøvet dem, de virkede også på mig. Og flere af mine kollegaer går ked dem. Har også tænkt mig at prøve dem. Men med hensyn til "bivirkninger" ved jeg ikke.

• #3   28. sep 2011 Må nok indrømme, at jeg ikke tror en s... på dem. Men jo mere jeg læser, jo mere giver det god mening.

Er bare ikke helt overbevist endnu...

• #4   28. sep 2011 jeg har også selv prøvet det , og kan bekræfte at det virker! det er for vildt!

• #5   28. sep 2011 Mit virker. I forhold til bivirkninger, så skulle jeg vende mig til at gå med det. I starten fik jeg summen, ikke som når den sover, men en summen i armen fik jeg helt sikkert og det stoppede så snart jeg tog armbåndet af.

• #6   28. sep 2011 nogen der har et link til disse vidunder armbånd

- er som udgangspunkt skeptisk, men skal da lige kigge på det

• #7   28. sep 2011 Det er gummi. Det gør hverken til eller fra. Spar pengene og tag en tyk elastik på håndleddet istedet.

• #8   28. sep 2011 Dennis H:

Sæt dig ind i tingene før du giver kritik! For du ved tydeligtvis ikke hvad du snakker om.

• #9   28. sep 2011 Dennis H: Tror ikke du helt ved hvad du taler om.

Jeg har et EFX armbånd og er rigtig glad for det. Teknologien er selvfølgelig hemmelig men man kan da prøve balancetesten. Jeg blev overbevist og har mærket fordelene ved armbåndet. Og når der ikke skal mere til end at gå med armbåndet, så er det da nemt.

• #10   28. sep 2011 jeg kunne vildt nemt mærke forskellen er bare bange for at der kan ske ting i kroppen som ikke skal ske smiley

• #11   28. sep 2011 Tro kan flytte bjerge siger man, personlig tror jeg ikke på diverse arm bånd, healing etc. men man skal ikke kimse af den psykologiske indvirkning.

• #12   28. sep 2011 ove K jeg troede slet ikke på det i starten men du skulle selv tage at prøve det har en underlig virkning du føler dig ikke stærkere du føler bare der er mindre press på din arm selv om det er det samme smiley forstår ikke selv virkningen og hvordan. tag at prøv det selv smiley

• #13   28. sep 2011 men tror måske også det har forskellig virkning på folk fx paramol hjælper slet ikke ved mig men som du siger så gør troen meget for det er jo testet med almindelige kalk piller at folk følte hjælp mod hoved pine fra det bare fordi de troede det var en paramol som skulle hjælpe smiley men lige med de har armbånd føler jeg ikke det er troen der snyder en

• Bay L
    Bay L Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Svar: 9
  • #15   29. sep 2011 Dansk anmeldelse fra en af de største sportssider:
    http://webtv.unisport.dk/video/1591051/anmeldelse-af-power-balance

• #16   29. sep 2011 Jo, for det er bare gummi. Men hvis man tror på det, så virker elastikarmbåndet mindst lige så godt.

• #17   29. sep 2011 http://da.m.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt
    Tror også den virker, men hvis man tror lige så meget på en elastik virker den også..

• #18   29. sep 2011 Min holdning er, at virkningen er individuel. Personligt er jeg meget glad for mit.

• #19   30. sep 2011 Er gummiet ikke kun til at holde en metaldims med ioner??

• #20   30. sep 2011 Jo.

• #21   30. sep 2011 Og hvordan skulle ioner kunne ændre din balance? De findes overalt.. Ioner er ikke det "magiske" ved Power Balance.
    De skriver selv:
    Power Balance er et armbånd af silikone, som ved hjælp af særlige hologrammer optimerer kroppens energifelt.
    Det er en penge maskine..

• #22   30. sep 2011 H P tro det eller ej men prøv det selv smiley

• #23   30. sep 2011 Nej Nej Nej, vil hellere give de penge til kattens værn end at spilde dem på det gummibånd med et børne klistermærke på.
    Folk må gøre hvad de vil med deres penge, synes i det hjælper så fred være med det.
    Jeg tror ikke på det, så det virker ikke på mig.

• #24   1. okt 2011 H P: Hvis du møder en der har et armbånd så prøv lige at låne det og lav balance testen. Så kan du dømme armbåndet ude eller inde når du har lavet testen..

EFX armbåndet som jeg bruger er IKKE et magnet armbånd. EFX virker med det samme og magnet-armbånd skal man have på et stykke tid før man mærker en effekt.

Teknologien der anvendes får vi nok aldrig at vide. Hvis det var mig der lavede det, så ville jeg ikke afsløre teknologien når jeg har lavet noget der virker. Ligesom så meget andet.

• #25   14. okt 2011 (link fjernet)
    (kræver I kan engelsk)

Så kan I selv lave alle tests og der efter købe armbånd som ikke får jer til at ligne lallende idioter.

• #26   14. okt 2011 Endelig en der forstår det, tak for linket jesper.

• #27   14. okt 2011 De kloge narrer de mindre kloge. smiley

Placebo effekten skal man ikke kimse af, men det der armbånd er intet andet end et utrolig dyrt silikone armbånd med fine klistermærker....

• #28   15. okt 2011 Man skal jo bare tro på sig selv i stedet for. Ellers er man jo til sidst plastret ind i smart reklamegøjl fra top til tå fordi de hver især giver en indbildsk effekt. Lidt det samme som når man ser sportsudøvere have de samme ritualer inden en stor kamp, eller spiller i den samme trøje eller noget andet.
    It's all in your head!

• Thomas W
    Thomas W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #29   21. jun 2012 Jeg sælger dem selv og jo de virker......Men man skal prøve testen selv før man er overbevist...

• Thomas W
    Thomas W Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 2
    #30   21. jun 2012 Find mig på Facebook

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #31   13. okt 2012 Er der nogle der ved om man kan købe dem i fx. Intersport eller i sportmaster? smiley

• jan n
    jan n Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 52
    #32   13. okt 2012 Kan ikke lade være med at tænke på den "test" i fik foretaget.
    Kunne godt tænke mig at se testen udført i omvendt rækkefølge hvor i/du fik armbåndet lagt på hovedet først og så uden bagefter, gad vide om i ikke ville falde ned på begge fødder første gang selvom i havde armbåndet på hovedet.
    Lyder godt nok som en gang fup

• #33   14. okt 2012 Alle jer der skriver at de virker.. Hvordan virker de? Hvilken effekt har de på jer? Og hvad er bedre i forhold til før? Jeg tror ikke en meter på det.. De kloge narrer de mindre kloge smiley

• #34   14. okt 2012 Alle jer der mener det virker.
    Se endelig væk fra videnskabelige tests m.m.
    Regn jer selv for klogere end læger, og andet godtfolk.

FOR DET ER LIGEGYLDIGT!!!!
    hvis i vil bære det. er det jo ligegyldigt, hvad vi andre mener!!
    MEN jeg smiler stadig når jeg ser min kone bære noget lignende, og min kollega, med 2 armbånd, fordi han tror han får det bedre! (ville være bedre at droppe smøger m.m. for ham!)

SÅ forbeholder mig retten til at smile af det smiley

• Camilla O
    Camilla O Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #35   16. dec 2012 Egentlig vil jeg give Jesper S ret. Det er jo ligegyldigt, hvad andre mener, hvis man selv synes, det har en effekt.
    For mit eget vedkommende hjalp det mig markant. Efter 10 mdr med kronisk migræne-lignende hovedpine, alverdens undersøgelser og ubrugelig medicin købte jeg i foråret et armbånd hos min massør. Jeg var nået dertil, hvor jeg bare tænkte "hvorfor ikke prøve? jeg har prøvet alt muligt andet..." Jeg tog det på, at og allerede dagen efter kunne jeg mærke en markant forskel; hovedpinen var næsten forsvundet.
    I sommer tog jeg det af og kunne ikke mærke nogen markant forskel (det siges jo også, at mange ikke mærke så tydelig en forskel i dagligdagen, men derimod når de skal præstere), men for 2 mdr. siden, skulle min krop til at yde noget igen, og hovedpinen kom tilbage. Efter 3 uger med hovedpine tog jeg armbåndet på, og det har igen hjulpet mig, så jeg er overbevist!!!

Kommentér på:
Balance armbånd ?

Annonce