{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  racer sadel
  • #1   26. sep 2011 Karbona Comfort System.......verdens bedste sadel....iflg min røv.

Der er ikke rigtig nogen grund til at købe ny sadel for dig.....syntes jeg. Hvis du ikke får ondt i måsen så er den vel fin.

Uanset hvad...så hvis du går ud og køber en ny sadel så vil du med garanti stå med samme problem....nemlig de mange km osv. Du ved jo først om du har et reelt problem når du har kørt en masse km.

• #3   26. sep 2011 jeg har tængt mig at prøve fizik hos min cykelforhandler:D

• #4   26. sep 2011 Men hvad hjælper det at prøve en ny?

Har du problemer med den du har nu?

• #5   26. sep 2011 webike tilbyder en service hvor du kan købe sadlen og tage den med hjem og køre nogle ture på den og hvis den så ikke passer dig, tager de den tilbage - 15% af prisen . Mht til fizik så kan jeg sige god for den, den er meget behagelig, for mig hvert fald, men det er jo som sagt individuelt

• #6   27. sep 2011 Jakob K: sella italia slr er en fantastisk sadl indtil man har kørt 150 km så gør det ondt. jeg ved ikke hvorfor men det gør det, så derfor vil jeg heller være på den sikre side når man skal køre så langt. fizik virker til at have en god komfort:)

Kommentér på:
racer sadel

Annonce