{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ironman vs. Triathlon?
  • #1   30. aug 2011 Afstandene er forskellige

• #2   30. aug 2011 Der er som sådan ikke forskel. Ironman er bare en samlet række triathlon events som man kalder Ironman.

• #3   30. aug 2011 Triathlon races vary in distance. According to the International Triathlon Union, and USA Triathlon, the main international race distances are Sprint distance (750 m swim, 20 km bike, 5 km run), Intermediate (or Standard) distance, commonly referred to as "Olympic distance" (1.5 km swim, 40 km ride, 10 km run), the Long Course (1.9 km swim, 90 km ride, 21.1 km run, such as the Half Ironman), and Ultra Distance (3.8 km swim, 180 km ride, and a marathon: 42.2 km run); the most recognized branded Ultra Distance is the Ironman triathlon.[2]

http://en.wikipedia.org/wiki/Triathlon

• #4   30. aug 2011 Triatlon er bare navnet på selve sporten - Ironman er en distance, så vel som ½ IM, OLY, sprint osv.

• #5   30. aug 2011 Nu ved jeg godt triathlon dækker over det hele.

Men det var vidst ironman navnet der kom først da de kom på ideen på hawaii.

• #6   30. aug 2011 Jeg er selv triathlet, og som nogle af de andre siger, så er navnet; Triathlon, bare navnet for selve sporten (svømning - cykling - løb) mens Ironman er konge distancen og den ultimative udfordring for en triathlet smiley

• #7   30. aug 2011 Og helt præcist er Ironman ikke kun distancen, men en triathlon på ironman distancen som er arrangeret af WTC (World Triathlon Corporation) da de har navnet som registreret varemærke.

Det er derfor f.eks Challenge Copenhagen ikke direkte markedsfører sig som en Ironman, men som en iron distance triathlon. Det bliver det dog ikke lettere af smiley

• Emil A
    Emil A Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 24
    #8   31. aug 2011 Ironman er:
    - 180 km Cykling
    - 42,5 km løb (Marathon)
    - 4 km svømning

• #9   31. aug 2011 Det er ikke helt korrekt, Emil - hverken distancer, eller rækkefølge:

Svøm: 3.8 kilometer
    Cykling: 180
    Løb: 42,195

• Emil A
    Emil A Tilmeldt:
    aug 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 24
    #10   1. sep 2011 Det er da kun svømning jeg har fejl i længden....
    Og jeg har ikke sagt noget om at det var rækkenfølgen....

Kommentér på:
Ironman vs. Triathlon?

Annonce