{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.452 visninger | Oprettet:

Cube Analog 2010 god..? {{forumTopicSubject}}

Hej

Efter kæresten og jeg har bestilt en MTB, er min storesøster blevet misundelig og vil også have en. smiley

Jeg har fundet en hjemmeside via dette forum, hvor de har billige 2010 modeller.

Jeg har set på en Cube Analog 2010 model.

http://mhw-bike-house.de/shop/show/show_pr/Fahrraeder-und-Bikes/Aktionspreise-und-2010er-Modelle-!!!!!/Cube/MTB-Hardtail/Mountainbike-Cube-Analog-2010/~kid406/~tplprodukt_1/~prid3381.htm

Den koster 3200 kr. og fragt er gratis. Men er denne ok til prisen? Hun er begynder og vil bare have en okay cykel, som hun også kan bruge i skoven..

Eller er der andre bedre alternativer i samme prisleje?

Mvh. Jesper

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube Analog 2010 god..?
  • #1   17. aug 2011 Har prøvet at presse hende lidt op i pris. smiley

Og har fundet denne:

http://www.bike-discount.de/shop/k95/a48799/dease-lake.html

Vil denne ikke være noget bedre?
    Pris 4500 + fragt.

Og hun vil IKKE gå længere op.. smiley

• #2   18. aug 2011 mhw - er gode til lave priser... hvis hun eftersp. på rabat på cyklen kommer den yderligere ned i pris.... så kunne godt tænkes hun ville ende med en "dyre" model

Jeg har intet problem med min, men det er en mtb cube ltd pro - men man skal jo startet et sted og se om det er noget for en smiley pøj pøj med jagten... sp hva den ender med!

• #3   18. aug 2011 Lyder fedt Anja! Skal man så kontakte dem telefonisk for at få rabat? Og snakker de engelsk? smiley Eller kan man sende dem en mail?

Men ellers synes jeg også den Solution fra bike-discount ser fornuftig ud. Er sat ned fra 999 til 599 €. Men jeg er ikke så god til at gennemskue, om den er ordentlig, og om Solution er et mærke der kan bruges..?

Kommentér på:
Cube Analog 2010 god..?

Annonce