{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.339 visninger | Oprettet:

Volpi
Volpi
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 98 Svar: 261

Optimal ramme størrelse {{forumTopicSubject}}

Fandt på et tidspunkt en tråd om størrelser..

Hvad er jeres erfaringer med rammestørrelser?

Når jeg måler efter canyon´s størrelse guide passer jeg en 58.. Mens jeg stort set på andre sidder skal købe en 56.. Hvad siger i?

Måler 178. Skridt længde ca 83.. Hvis jeg måler skridtlængde som canyon siger med et tryk svarende som siddende på sadlen, så er min skridt længde 85..

Hvad siger?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optimal ramme størrelse
  • #2   25. jul 2011 Det afhænger meget af hvilken cykel du vil købe... Find de officielle mål på producentens hjemmeside. Det er ikke så vigtigt med størrelsen på stellet, det er længden der er vigtigst efter min mening.

Men vil gi Simon ret. Net siderne råder ofte lidt store rammer. Bikbusters guide anbefalede mig en xl men tog en L, hvilket jeg ikke har fortrudt:-)

• #3   25. jul 2011 Jeg er en 175 og kører pt på en 54'er.... Men har haft en 52'er som jeg sad rigtig godt på.... Så jeg vil sige max 56 til dig.
    Men ud og prøv lidt forskellige størrelser.

• #4   25. jul 2011 jeg er præcis dine mål, og jeg vil helt sikkert sige MAX 56 til dig.

• #5   25. jul 2011 hmmm jeg kan simpelthen ikke komme uden om canyons cykler og prøver desperat at få dem til at passe til mig istedet for omvendt:)..

Kan en 52 gå til mine mål?

• #6   26. jul 2011 jeg har prøvet en canyon racer hos dem i randers, og jeg blev anbefalet enten 54 eller 56, og har som sagt samme mål som dig.

jeg tror en 52 bliver for lille

• #7   26. jul 2011 Jesper S-

Tak for dit svar.. Var ude og prøve et par 56 idag. Det er første gang jeg prøver en "rigtig" racer så har intet at sammeligne med, så om det føltes helt rigtigt tør jeg ikke sige. 2 andre forhandlere mente min størrelse er en 54. Div hjemmesider kan jeg se også siger 54...

Så tør jeg sgu ikke hoppe på en 52.. De satans leveringstider:)

Kommentér på:
Optimal ramme størrelse

Annonce