{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.456 visninger | Oprettet:

Racer: carbon el. alu??? {{forumTopicSubject}}

Hej skal have min første racer efter mange år uden racer. Min sidste racer var en alu låge med gearskift nede på stellet så det er mange år siden smiley

Har aldrig kørt på carbon cykel og aner ikke meget om fordele og ulemper. Og hvad med i forhold til en alucykel?

Jeg søger en motionscykel til træning og motions løb. Har planer om med tiden at deltage i nogle af de store i Sverige bla Vätternrundarn på 300km. Så søger en cykel til den slags løb.

Jeg er en tung gut på hele 96 kilo og ca 184cm høj. Ved ikke om tyngden har noget at sige i forhold til hvilen type ramme man skal vælge.

Har prøvet at være i div. butikker, men jeg har bare på fornemmelsen at de forsøger at sælge mig det dyreste grej.

Jeg er ikke letvægts freak og jeg kan sagtens tåle geargrupper i 105 klassen. Det er ok med ultegra osv hvis bare prisen er fin smiley

Jeg tænkte et priseleje på omkring 10-12000kr men det er ok hvis det kan gøres bedre.
Hvis jeg er helt ved siden af med hensyn til pris på en cykel der skal bruges til ovenstående type cykling så sig bare til.

Tak for hjælpen smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racer: carbon el. alu???
Kommentér på:
Racer: carbon el. alu???

Annonce