{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.651 visninger | Oprettet:

Kent P
Kent P
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18

Racercykel, begynder? {{forumTopicSubject}}

Godaften folkens.

Da jeg ny på området, hvad lyder anbefalinger så på, for en racercykel?
Vil helst ikke betale for meget for en cykel, hvis det ikke helt fanger mig.
Har set thansen fx, har nogle til 3000kr. eller skal jeg kigge brugt?

min højde er 178.

på forhånd tak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Racercykel, begynder?
  • #2   11. jun 2011 du får faktisk rigtig meget cykel for pengene i en thansen cykel mere for pengene end i en f.eks trek 1.1 på nogen punkter og den koster 2500 kr mere ! problemet ligger bare i at vis du skal have lavet det mindste på cyklen når den er fra thansen skal den sendes til middelfart og så har du den ikke før 4 hverdage efter det er lang tid at undvære sin elskede cykel (syntes jeg)

jeg har lige købt en trek 1,1 og det er en super lækker cykel til billige penge den kan jeg sagtens anbefale smiley

• Kent P
    Kent P Tilmeldt:
    jul 2007

#3   11. jun 2011 Søren - så det bare med hvad man skal kigge efter ? smiley

Kennie - okay det lyder jo så godt nok smiley og ang rep, har jeg en der kan det hele med cykler smiley alle de der tryllerier.

• #4   11. jun 2011 Kan godt følge du ikke vil bruge alt for mange penge, hvis det nu ikke fanger dig. Men hvis du køber en "racer" til 3000 hos t hansen, vil jeg os næsten væde med at lysten hurtigt forsvinder, da det unægtlig er sjovere at komme ud at køre på noget ordentligt udstyr.

Men hvis budgettet er 3000 så er det brugt du skal gå efter.

• #5   11. jun 2011 kenneth: vil ikke mene han får bedre udstyr på en brugt til 3000 kr smiley der er shimano 105 / sora på thansen cyklen og den vejer ingen ting og kører kanon man får ingen ting for 3000 kr idag og specielt ikke brugt smiley

• #6   11. jun 2011 Ok.. Det lyder som meget fornuftigt køb til de penge.

• #7   11. jun 2011 jeg vil give kenneth m ret

ved godt dit budget er på 3000 kr, og det er også muligt er det er godt nok til dig, men at vurdere sporten og have lyst til at cykle på en cykel til 3000 kr det sys jeg ikke er rimlige odds.

for mit vedkommende der betyder det utrolig meget at mit udstyr er noget jeg har lyst til at bruge, for ellers mister man lysten til at komme ud og bruge det, og så ville du aligevel have tabt 3000 kr.

så skal du have en racer, så spar noget mere sammen, køb som minimum en med shimano 105 gear

jeg har selv købt min første racer her for ca 2 mdr siden,og den kostede 15000. og af erfaring fra min første MTB som kostede 5000 der havde jeg købt min sidste billige cykel. den var for tung 14kg for langsom gear dårlig geomatri.

så mit råd spar noget mere sammen og køb den cykel du gerne vil have frem for hva du kan få for de penge du har

håber det gav lidt mening

• #8   11. jun 2011 Lyt til Andreas.....spar sammen til den cykel du gerne vil have..og brug evt siden her til at finde det rigtige udstyr..

• Kent P
    Kent P Tilmeldt:
    jul 2007

#10   12. jun 2011 okay prøver finde noget brugt " dyrt " smiley . så kan det vel ikke gå helt galt.
    men så det bare med størrelse?
    vil jeg kunne passe en 59, da jeg kender en der har en til salg og har os lige fundet en anden på nettet?
    eller er det for stort

• #11   12. jun 2011 hva ville man kunne få af brugte cykler til 3000 kr som også ville skabe glæde.og føle at man virkelig har fået indsigt i sporten. Husk det er lysten der driver værket

• #12   12. jun 2011 jeg er selv 178 jeg køre på en størrelse 53-54

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 118
    #14   12. jun 2011 størrelse 59 er til ryttere på over 190cm smiley

• Kent P
    Kent P Tilmeldt:
    jul 2007

#15   12. jun 2011 okay, heh, så det ikke li alle tabeller man kan gå efter kan jeg se. hvertfald ikk principia, der siger den noget 55-57.

• Kent P
    Kent P Tilmeldt:
    jul 2007

#17   12. jun 2011 okay smiley tror jeg må forbi den lokale cykelsmed og få målt smiley

Kommentér på:
Racercykel, begynder?

Annonce