{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lægge kort ind på Garmin edge 800
  • #1   8. jun 2011 Du kopier det bare over på SD-kortet på ganske normal vis, men husk at det skal ligge i en mappe der hedder 'Garmin'

/Thomas

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

Følger: 1 Cykler: 2 Svar: 118
    #2   8. jun 2011 Hej!

Du gør følgende:

1. Tilslut din Edge 800 til computeren via usb, så den virker son ekstern disk (ligesom en USB memorystick)
    2. Drag&Drop .img-filen med kortet til Garmin-mappen
    3. Skup din Edge 800 ud af computeren
    4. Aktivér kortet i settings
    5. "It's a Bingo!!

mvh.
    Morten, Slagelse

• #3   8. jun 2011 når jeg prøver det kommer der en kasse op med at der ikke er plads nok i garmin.... filen er på 364 mb og der mangler 289... der sidder et 4 GB sd kort i..... hvad er der galt

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

#4   8. jun 2011 Mit kort - som ikke er topografisk men et almindeligt vejkort, med skovstier over Danmark - kan sagtens være i min Edge 800 UDEN SD-kort.

Er du sikker på at du rent faktisk bruger kortet? 4GB bør være rigeligt stort.

Jeg er iøvrigt ikke sikker på at Edgen understøtter så store kort - det skal du lige tjekke.

• #5   8. jun 2011 der står 4 GB på kortet, og jeg mente også at jeg skulle downloaded det til et sd kort og ikke til selv garmin edgen....

• #6   8. jun 2011 Send en kopi så kigger vi på sagerne smiley

• #7   8. jun 2011 Kan slet ikke få det til at virke. må nok bare lægge de 1500 til et nyt kort

• #8   10. jun 2011 Endelig fik jeg det til at virke. Det varfordi at kortet var i en zip fil som lige skulle pakkes ud og img filen overføres til en garmin fil på sd kortet.

• Morten J
    Morten J Tilmeldt:
    mar 2010

#9   10. jun 2011 nemlig smiley

Kommentér på:
Lægge kort ind på Garmin edge 800

Annonce