1.919 visninger
|
Oprettet:
Valg af racer cykel {{forumTopicSubject}}
Hej alle racer nørder.
Til august skal jeg til Lanzarote i 9 måneder og skal derfor have en racer med ud over min mtb. jeg har kigget på lidt forskellige cykler og en af dem som jeg pt er ret lun på er en trek 4.7 madone med ultegra, men er der nogen derude som kender noget bestemt til den eller vil anbefale andet ?
mærker som ellers kan have interesse er Cube, Pinarello, Colnago, (specialized) felt. og prisen skal være omkring trek'ens pris, altså ca 20k
Mvh Jamie
okt 2006
Følger: 22 Følgere: 21 Cykler: 2 Emner: 8 Svar: 65
jan 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 4 Emner: 12 Svar: 398
http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=2115
okt 2006
maj 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 8 Svar: 30
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 28
okt 2010
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 12 Svar: 30
jan 2011
Cykelmagasinet testede i deres forårsblad 12 landevejscykler med Ultegra 6700 geargruppe.
Canyon stillede op med to modellerm der begge fik prædikatet "Anbefalet køb".
Testrytterne var meget imponerede over den stive ramme, men alligevel komfortable ramme og de letløbende Citec hjul. De skrev bla. om Ultimate AL 9.0:
"At tyskerne kan strikke en cykel sammen med komponenter på dette høje niveau, må give konkurrenterne grå hår. Selv for Cykelmagasinet er det næsten uforståeligt at man for den lave sum, kan erhverve sig en race-ready cykel, som er egnet til raceorienteret cykling fra første tråd."
Maksimal prsi/ydelsesforhold Verdens billigste race machine ANBEFALET KØB !
jan 2011
Du kan da sagtens købe en canyon igennem dit arbejde!! Du får jo en dansk faktura med 25% moms, så det burde altså ikke være noget problem.
okt 2006
jeg vil ikke købe brugt, da jeg stort set kan få en ny som samme pris en brugt koster gennem mit arbejde.
og canyon er ikke et mærke vi forhandler på mit arbejde så tror desværre ikke det er en cykel der bliver aktuel
Valg af racer cykel