{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.919 visninger | Oprettet:

Valg af racer cykel {{forumTopicSubject}}

Hej alle racer nørder.

Til august skal jeg til Lanzarote i 9 måneder og skal derfor have en racer med ud over min mtb. jeg har kigget på lidt forskellige cykler og en af dem som jeg pt er ret lun på er en trek 4.7 madone med ultegra, men er der nogen derude som kender noget bestemt til den eller vil anbefale andet ?

mærker som ellers kan have interesse er Cube, Pinarello, Colnago, (specialized) felt. og prisen skal være omkring trek'ens pris, altså ca 20k

Mvh Jamie smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af racer cykel
  • #1   26. maj 2011 Eller principia

• #2   26. maj 2011 hvad med den her. Canyon bliver nævnt hele tiden. Det er nok et af de steder man får absolut mest for pengene.

http://www.canyon.com/_dk/roadbikes/bike.html?b=2115

• #3   26. maj 2011 Jeg har også luret lidt på canyon, men det skal være et mærke som jeg kan købe gennem mit arbejde smiley

• #4   26. maj 2011 jeg kan kun anbefale felt. jeg har en F5, men til dine 20 kilo kan du også få en f4 med fuld ultega geargruppe. Rammen er stiv.

• #5   26. maj 2011 kan anbefale at læse cykelmagasinet nr.023 hvor de netop tester bikes i den klasse du efterspørger og som jeg også selv kigger efter. I den test var det ikke Canyon der vandt, men en Cube Arree GTC Race. Jeg synes selv at trek madone 4.7 er vildt flot, men efter deres mening er den ikke ret god til folk der vil gi den rigtig gas. Jeg selv er brændt lidt varm på enten overnævnte Cube eller en specialized tamac Elite compact til 15 kilo. Prisen er endnu ikke forhandlet og de sidste penge vil jeg bruge på et sæt bedre hjul..

• #6   26. maj 2011 Køb brugt du får meget mere for pengene

• #7   27. maj 2011 Verdens billigste race machine !

Cykelmagasinet testede i deres forårsblad 12 landevejscykler med Ultegra 6700 geargruppe.
    Canyon stillede op med to modellerm der begge fik prædikatet "Anbefalet køb".
    Testrytterne var meget imponerede over den stive ramme, men alligevel komfortable ramme og de letløbende Citec hjul. De skrev bla. om Ultimate AL 9.0:
    "At tyskerne kan strikke en cykel sammen med komponenter på dette høje niveau, må give konkurrenterne grå hår. Selv for Cykelmagasinet er det næsten uforståeligt at man for den lave sum, kan erhverve sig en race-ready cykel, som er egnet til raceorienteret cykling fra første tråd."

Maksimal prsi/ydelsesforhold Verdens billigste race machine ANBEFALET KØB !

• #8   27. maj 2011 taget fra cykelmagasinet nr .23. Men denne test er jo lavet sidste år. Den cykel jeg linker til er jo ikke en alu racer. Men en carbon racer med ful Shimano dura ace.

Du kan da sagtens købe en canyon igennem dit arbejde!! Du får jo en dansk faktura med 25% moms, så det burde altså ikke være noget problem.

• #9   27. maj 2011 Jeg siger tak for de forskellige råd smiley

jeg vil ikke købe brugt, da jeg stort set kan få en ny som samme pris en brugt koster gennem mit arbejde.

og canyon er ikke et mærke vi forhandler på mit arbejde så tror desværre ikke det er en cykel der bliver aktuel smiley

Kommentér på:
Valg af racer cykel

Annonce