{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

thomas l
thomas l
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Hjælp til valg af cykel {{forumTopicSubject}}

Må indrømme jeg er lidt af en klovn angående cykler så fik rådet at spørge herinde.

Jeg ønsker mig en cykel da min form skal pusses lidt:)

Er 189 høj og vejer et stykker over 100 kg.

Søger en cykel der er simpel, men også brugbar i skov og til at cykle længere ture på. Indvendige gear er lige mig da jeg ikke kan finde ud af at passe en cykel andet end at spulle den med vandslangen.

Er lidt vild med MTB.

Håber der er nogle venlige sjæle der har lidt tid til at guide mig på rette vej.

P.S har ikke 20k til en cykel.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af cykel
  • #1   25. maj 2011 hvad har du at smide efter en cykel

du kan vel godt rense og smøre en kæde`?

• thomas l
    thomas l Tilmeldt:
    maj 2011

#2   25. maj 2011 Jo har da lidt evner til at smøre og skifte hvis det kniber.
    Har vel 3-5k Det er mit budget. lyder måske ikke af meget, men det er tøre tider.

• #3   25. maj 2011 Tjek EVT. Fricykler de køre campange på et rentefri lån til cykel hvor man kun betaler det cyklen koster uden andre omkostninger mener det er måneden ud de har det så er der da mulighed for en med lidt bedere udstyr

de har jo forskellige trek modeller jeg er meget glad for min trek 6700 som dog ligger i et andet pris leje men der findes også andre fine trek modeller

• thomas l
    thomas l Tilmeldt:
    maj 2011

#4   25. maj 2011 oki, tak.

• thomas l
    thomas l Tilmeldt:
    maj 2011

#5   25. maj 2011 Hvad skal str. være??

• #6   25. maj 2011 Det kommer lidt an på side stilling jeg er 183 og køre på 17.5 " du skal nok op i 18,5 eller 19,5 men det har de tit styr på nede i butikken nogle af fricykler butikkerne har bodyscanner

• #7   26. maj 2011 Du vil få mest motion for pengene ved at købe et par løbesko smiley

Tag ud til en forhandler og snak med dem, de kan give dig langt bedre rådgivning, end du får herinde, og så undgår du også dyre fejlkøb smiley Husk på, at du måske også skal have sko og tøj og andet udstyr, som fx. pumpe, ekstra slanger osv, når du køber cykel smiley

• thomas l
    thomas l Tilmeldt:
    maj 2011

#8   26. maj 2011 Jeg har desværre ødelagt mit knæ så løbe træningen er ikke en mulighed. derfor cykling.

Kommentér på:
Hjælp til valg af cykel

Annonce