{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.841 visninger | Oprettet:

Cykelholder til 4dørs sedan uden træk? {{forumTopicSubject}}

Mangler sådan en cykelholder til 1-2 cykler, men jeg ved sgu ikke rigtigt hvad der virker. Nogen der har erfaringer med sådan noget? De fleste holdere jeg kan finde sidder på 5 dørs biler og jeg er sgu ikke sikker på de kan sidde på en sedan.

Alternativt skal jeg sætte træk på bilen, men det orker jeg næsten ikke.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykelholder til 4dørs sedan uden træk?
  • #2   20. maj 2011 Jeg har kigget på thule, men det er noget dyrt grej synes jeg.. Jeg skal både have tagbøjler og selve cykelholderen. Så kan jeg faktisk montere træk på bilen og købe en almindelig holder, billigere.. ;o) Er det ikke også lidt bøvlet at montere cyklen på taget?

• #3   20. maj 2011 Jeg har haft cykler på taget de sidste par år, det fungerer fint. Det er i hvert fald en ret billig løsning.

• #4   20. maj 2011 Hvilken type har du kørt med, Martin? Jeg har set der er nogle modeller hvor man piller forhjulet af og skruer forgaflen fast til holderen. Andre modeller har vidst en arm der griber fat i skrårøret.

• #5   20. maj 2011 Min har en arm der griber om skrårøret smiley

• Morten n
    Morten n Tilmeldt:
    sep 2010

Følger: 1 Emner: 26 Svar: 62
    #6   20. maj 2011 http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=4392&n=10

har selv den her og virker fint

• #7   20. maj 2011 Hvilken bil har du, Morten?

• #8   21. maj 2011 nu skal du jo så også have en ekstra nummerplade hvis den sidder bagpå, og ville klart foretrække en hvor nummerpladen sidder på holderen istedet for en løs en du selv skal spænde fast - det kommer næsten aldrig til at sidde godt.. personligt ville jeg dog helst køre med dem på taget, så har du både frit udsyn bagud og behøver ikke tænke på nummerpladen - og så tror jeg ikke det er så besværligt alligevel at få dem op på taget, selvom jeg ikke har prøvet det endnu

• #9   21. maj 2011 Det ville sikkert være fint at have den på taget. Jeg synes bare det bliver dyrt når jeg både skal have tagbøjler og selve holderen. Det med nummerpladen går jeg ikke så højt op i må jeg nok indrømme, men det ville da være rart at have frit udsyn bagud.

Er der nogen af jer som ved om thule holderen til montering på taget, kun passer på thule bøjler? Eller kan man bruge de tagbøjler man har lyst til? For så kunne jeg måske finde noget brugt et sted.

• #10   21. maj 2011 Jeg ved ikke hvilke bøjler den passer til, men hvis du ikke får svar her inde, så send evt en email til dem og hør smiley

Kommentér på:
Cykelholder til 4dørs sedan uden træk?

Annonce