1.695 visninger
|
Oprettet:
Skal jeg købe den her cykel? (Hjælp!) {{forumTopicSubject}}
Hej. Jeg har tænkt lidt på at købe denne cykel (en har den til salg på dba til 8500.kr) den virker spændenden, jeg vil bruge den til at cykle på arbejde og her vil den kunne spare mig en masse tid, men hvad tænker folk om denne (er godt klar over den ikke er helt lovlig da den kører for hurtigt) men jeg tænker mere på cyklen som en helhed, den ser ud til at være ok kvalitet.
Dette vil være et alternativ til at købe en knallert og her syntes det er fedt at jeg samtidig også kan bruge den som alm cykel, så lidt motion får jeg da.
http://www.vtuvia.com/en/products-99.html
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 138 Cykler: 11 Emner: 58 Svar: 504
dec 2012
Følger: 29 Følgere: 34 Cykler: 10 Emner: 4 Svar: 807
Jeg vil klart gå efter at købe noget lokalt og godkendt, så du kan prøve den, og har et sted at gå hen hvis der kommer problemer med udstyret.
sep 2006
Følger: 1 Svar: 1
Han skriver jo netop at han vil købe den af en der har den til salg på dba.dk, så told vil formegentlig ikke blive et problem..
Men jeg ville nok også være lidt betænkelig ved at købe sådan en det er importeret fra Kina, for hvor går man lige hen når/hvis lortet går i stykker ? Medmindre man selvfølgelig selv kan lave den slags elektronik..
nov 2019
Følger: 1 Svar: 3
dec 2012
Ikke at jeg er fuldt ud enig med Finn, da jeg ikke umiddelbart mener at 50+km/t på en bycykel med ekstra vægt er en fornuftig idé, men hans pointe med at undgå navmotoren er rimelig god. Det giver en noget bedre vægtfordeling med en motor og batteri monteret tæt ved kranken i stedet.
nov 2019
Følger: 1 Svar: 3
dec 2012
jul 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 7
Skal jeg købe den her cykel? (Hjælp!)