{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

erik f
erik f
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

køb af racer. {{forumTopicSubject}}

jeg er ny på området og har brugt en del tid på nettet for at finde nogen cykler i den billige ende, da jeg ikke vil ofre det store da jeg ikke ved om det er noget for mig.

jeg vil derfor med glæde høre nogen bud på en billig begynder racer cykel til under 7000kr.

har kig på cube aerial og trek 1,1. da det er cykler min cykelhandler har stående.

kom frisk med gode råd og bud på cykler.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  køb af racer.
  • erik f
    erik f Tilmeldt:
    apr 2011

#1   23. apr 2011 ved ikke hvad det betyder når du snakker om caad ramme. har aldrig før gået op i cykler så ved igen ting indenfor området. har ikke i sinde at bygge mig min første cykel så kan ikke lige følge dig. jeg leder efter en færdig bygget cykkel jeg kan kører på et par år og så derfra gå videre til noget mere avanseret.

• erik f
    erik f Tilmeldt:
    apr 2011

#2   24. apr 2011 tak for svar. nu blev jeg en del klogere.

vil da overveje det stel. men har kig på andre cykler som er billigere. da det kun er for en start vil jeg ikke ofre for mange penge i det da jeg ikke ved om sporten er noget. men igen tak for hjælpen.

• erik f
    erik f Tilmeldt:
    apr 2011

#3   24. apr 2011 her er de to nævnte cykler.

(link fjernet)

http://www.cykler.dk/fwm1

• erik f
    erik f Tilmeldt:
    apr 2011

#4   24. apr 2011 vil ikke købe brugt da jeg ikke ved hvad jeg skal kikke efter og derfor risikere at købe noget lort som bliver dyrt at lave.
    så derfor en billig ny som jeg kan kører på et par år og derefter skifte til noget dyrer og bedre.

skal have en 60-62 målt ved cykelhandleren.

• erik f
    erik f Tilmeldt:
    apr 2011

#5   24. apr 2011 dert var en ny model. må jeg lige kikke nærmer på.

takker mange gange for din hjælp ind til videre.

det bliver i næste uge jeg skal ud og have en, har set på cuben tirsdag er det trek og så må jeg lige forbi en der har nishikien.

Kommentér på:
køb af racer.

Annonce