{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Lidt nye billeder af racern {{forumTopicSubject}}

Hey..
Så blev der lige lagt nogle nye pics ind af raceren..
Nu er bl.a. skiftet til SwissStop YellowKing bremseklodser i stedet for dem lavet til Lightweight. (Ja ved godt de er ens, men vil bare helst bruge de gule til det hele i stedet for Lightweight bremsekoldserne)
Ydermere er der nu billeder af de 2 forskellige Lightweight drikkeflasker...

Læg endelig en kommentar og en stemme/bedømmelse inde på cyklen...

mvh
GP

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt nye billeder af racern
  • #2   14. apr 2011 Hvorfor har du skiftet dine lightweight edt klodser ud med alm gule ? Vil du hellere have gule striber på dine lw? I øvrigt så cyklen federe ud med lw klodserne. Der er mere stil over lw edt klodserne, men det er jo bare min mening smiley

I øvrigt kunne det være fedt med nogle bedre billeder af din fede cykel. Nogle hvor der ikke er en masse forstyrende ting i baggrunden og hvor cyklen er ordentlig oplyst. En lys, ensfarvet baggrund, hvor du har taget billederne med solen i ryggen.

• #3   14. apr 2011 Du har så ganske ret mht. billederne, men min far har pt mit Nikon spejlrefleks kamera, så må lige nøjes med et alm digital.

Har ikke tænkt mig at bruge de gule bremseklodser på mine LW'er, så kommer de sorte på igen, skifter bare bremsesko når de skal bruges.

Kommentér på:
Lidt nye billeder af racern

Annonce