Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}
Hej CG
har idag købt en bmx cykel (Mirraco blend3) som eftersigene skulle være en rigtig god cykel, den stod som udstillingsmodel i butikken og deres mekaniker tog den ud og spændte den efter som en selvfølge så den var klar til brug, da jeg lige hurtigt gik cyklen igennem var der minimalt slør i forhjulet det kunne han ikke spænde op sagde han og sagde desuden at det var helt uden betydning, jeg stolede selvfølgelig på ekpedienten men efter jeg har kørt 30 min nede på den lokale rampe tjekker jeg cyklen igennem og støder på 2 ting der rystede mig lidt
1) sløret i forhjulet er blevet værre (efter 30 min)
2) Der er hakker i stellet ved fortandhjulet og konstatere at fortandhjulet er løst ?!?!?!
Jeg må ærligt indrømme at jeg har opgivet det lidt og ønsker egentlig ikke cyklen mere vil bare gerne have mine penge tilbage men hvad ville i gøre og hvordan mon de vil tage det? har jeg nogen form for ret på min side da de har klargjort cyklen og den derefter laver de 2 ting?
Mvh. Den fortvivlede
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Cykler: 3 Emner: 10 Svar: 39
Du vil nok ikke ligefrem vinde en sag i forbrugerrådet med de oplysninger du giver her, men hvis han er en ok forhandler, så kan du være heldig at han vil give dig pengene tilbage.
Jeg vil dog sige at hvis han spænder forhjulet op og sætter tandhjulet fast, så er du vel godt kørende? Cyklen får jo nok nogle lakskader her og der alligevel hvis den bliver brugt som den skal...
nov 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Cykler: 6 Emner: 12 Svar: 1.420
Husk at snakke pænt og ordentligt til dem, det vil kun hjælpe dine chancer for at få en god løsning på problemet!
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 16 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 33
Og vis han ikke kan spænde det op så går der ikke andet et par måneder så er navet fuldstænding smadret og hvad gør man så, så står jeg med problemet !
Men skriver tilbage med resultatet
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 1 Emner: 16 Svar: 71
Jeg ville få ham til at løse problemet, og hvis han stadig ikke har løst det efterfølgende ophæve handlen. At den har ridser har du selv accepteret da du foretog købet, og kan ikke bevise at de var på cyklen da du købte cyklen.
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 16 Cykler: 1 Emner: 9 Svar: 33
han havde den først ude og prøve at spænde den op men han kunne ikke få det helt væk så jeg ønskede egentlig ikke cyklen mere og så tog de den retur
Hvad ville i gøre?