{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Ny mtb - endnu en {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg vil investere 5000-6000kr på en ny MTB.
Den skal anvendes til bykørsel, vej, skov og grusveje.

Har efter meget kiggen på dette forum blandt andet, fået en smag for mærket Radon. Har kigget meget efter Radon ZR Team modellerne, men er i tvivl hvilken en, da de både har 2010 modeller og 2011 modeller.
Skal have mest for pengene. Har ikke den store forstand på forskellen i udstyret, men deres ZR Team 6.0 2010 model er sat ned til 629€ og det kan jo være den kommer/er i min størrelse, men er det fornuftigt eller skal man gå efter den nye 2011 model i stedet?

Er 183cm høj og har en skridtlængde på 88cm. Kører racercykel med stel størrelse 57cm.

Er grøn på MTB området så eventuelle start-op råd modtages gerne. Kører dog racer og har erfaring med dette.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny mtb - endnu en
  • jan n
    jan n Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 52
    #1   3. apr 2011 Er ikke selv meget ny på inden for mtb verdenen men kunne være du skulle overveje en brugt? Du ville få noget mere for pengene og i stedet for at købe en cykel igennem en hjemmeside uden meget hjælp at hente bagefter kunne du jo få noget starthjælp af den person du køber en brugt cykel af

• jan n
    jan n Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 52
    #2   3. apr 2011 Er selv meget ny , skulle der stå. Staevfegel koster gratissss.

• #3   3. apr 2011 Husk også at kigge på http://www.canyon.com/ de bliver også anbefalet meget. Jeg skulle gerne selv modtage min i morgen smiley

• #4   4. apr 2011 Er ikke meget for at købe brugt. Men har overvejet om jeg måske skulle henvende mig til en fysisk butik i stedet for så jeg kan prøve cyklen.

Er stadig i tvivl om hvilken cykel det skal være i den prisklasse jeg søger, hvis vi snakker Radon eller Canyon.

Kommentér på:
Ny mtb - endnu en

Annonce