Alt den snak om dyre dyre hjulsæt;O) {{forumTopicSubject}}
Klokken solg 05:00 da jeg stod op i dag.. Mørkt og regn ØV...
Jeg fik min morgenmad og tog mit cykeltøj på...
Hele Lørdagen har jeg ladet op til en god gang intervaltræning og smidt min nye Spinergy Stealth FCC på..
kl 06:00 sad jeg på raceren (I regn) og kunne med det samme mærke at det var noget andet end mine tunge trænings hjulsæt....
Da jeg var godt varm tog jeg den første interval (Bakke i Lemvig og de er lange og vildt gode)
Kunne med det samme mærke hvor stærkt og stift hjulsæt jeg hvade fået på.. og ned af bakke det er så stift og virkelig virkelig god komfort....
Jeg har efter hånden prøvet rigtig mange ture på forskellige hjulsæt som Zipp 404.303-808 ,Reynolds Assault,Reynolds DV46C UL ,Lightweight Standard.
det er max gode hjulsæt (Hvis man ser bort fra Assault) og lukket ringe som er pumpet op til 12bar men SLET SLET ikke med den komfort som mine Spinergy Stealth FCC.. Nu er jeg ikke Prof.. men kan bare ikke mærke forskel på Zipp, Reynolds, Lightweight eller Spinergy Stealth FCC (Ud over den super komford på Spinergy)
Hvis jeg skal være helt ærlig vil jeg helst køre Melfar24 på Spinergy Stealth FCC da komforten er så god..
Så kan vi jo altid snakke om de eger ..De er jo runde tager vinden dem så ikke??? Her vil jeg sige som alm. motionist OG linsens rytter i B,C;D klassen ville ikke kunne mærke nogen forskel.... SÅ nu er der nogen lisens rytter der bliver sure på mig;O)
Nå men jeg kan KUN KUN sige god for Spinergy Stealth FCC 2011 model på 1480g Pris i Dk mellem 11.000 og 14.000kr
I kan se et nyt billede af hjulsættet på Gianten i mit Album;O)
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 28 Svar: 142
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 76 Svar: 791
Jeg glæder mig til at prøve dem
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 6 Svar: 259
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 96 Svar: 1.139
Det jo ingenting i forhold til hvis du skal have LEW (som ikke laves mere) lightweight eller enve der ligger et sæt nye fra 20.000 og op.
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 76 Svar: 791
Måske der ovenikøbet skulle laves et anmeldelses forum ?.
Lidt lissom MTBR.com ?
jun 2006
Følger: 7 Følgere: 14 Cykler: 1 Emner: 268 Svar: 1.843
Det er nærmest reglen her på siden at når en bruger køber et sæt hjul som ikke er dyre eller ultra lette....så tales der altid negativt om dem.
Man skal lige huske at de fleste brugere her ikke just tjener penge som cykelrytter og kan sgu alligevel ikke mærke foreskel på meget af det vægt-knepperi.
okt 2007
Følger: 39 Følgere: 44 Cykler: 1 Emner: 96 Svar: 1.139
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 51 Cykler: 6 Emner: 66 Svar: 1.709
mar 2008
Følger: 37 Følgere: 34 Cykler: 3 Emner: 14 Svar: 131
Alt den snak om dyre dyre hjulsæt;O)