{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.542 visninger | Oprettet:

Casper B
Casper B
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Hjælp til valg af cykel... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen, håber der er nogle der kan komme med lidt hjælp til mig, da jeg tænker på at købe en mountainbike, til lidt skov brug samt til at cykle lidt små ture på.
Tænker også derfor at pris ikke behøver at være i den helt dyre ende, har et budget der siger max 4000,- men gerne under, hvor man stadig for kvalitet for pengene.

Har haft sådan en billig cykel fra Harald Nyborg engang før, og er helt klar over at det skal ikke være den type kvalitet igen.

Har selv været ved at kigge lidt på nogle modeler, og så er det mit spørgsmål er, hvor stor forskel er der på de cykler, noget specielt man skal ligge mærke til osv..

2010 GT Outpost Disc RødHvid 3399,-
2009 GT Avalanche 3.0 Disc 3499,-
08 Felt Q520 Disc 26 - MTB Cykel 3398,-
Felt Q220 Disc Sort - 2010 MTB Cykel 3299,-
Giant Revel 3 Disc - 2011 MTB Cykel 3499,-
Trek 3700 Disc Hvid - 2011 MTB Cykel 3699,-

Alle modeller er med skivebremser, tænker lidt om ikke det er noget at gå efter, eller kan v-bremser også bruges..

Indtilvidere er det nok Trek 3700 Disc, som jeg er mest til, men får jeg mere for pengene i den, i forhold til nogle af de andre..

Håber der nogle der kan komme med den hjælp jeg søger..
På forhånd tak..

Mvh NewBee smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til valg af cykel...
  • Casper B
    Casper B Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #1   23. mar 2011 Håber der nogen der kan hjælpe lidt i den her jungle.
    Har også kigget på brugte, men har besluttet mig for at det skal være en ny, og prisen, skal ikke over de 4000,-
    Da mit behov ikke er så stort, men mere som en motions aktivitet, samt et alternativ transport middel, når turen ikke er længere, end at det er for dumt at tage bilen.

Kommentér på:
Hjælp til valg af cykel...

Annonce