{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.160 visninger | Oprettet:

kristian b
kristian b
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 99

radon ZR Race 6.0 eller Team ZR 7.0 {{forumTopicSubject}}

ja som overskriften siger hvad er bedst og hvorfor de koster lige meget lige pt., kom med nogen gode forklaringer på hvorfor den ene og ikke den anden.
hvis du har et helt tredje bud til max 799euro så skriv endelig
mvh kristian

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  radon ZR Race 6.0 eller Team ZR 7.0
  • #1   15. mar 2011 100 % 7.0 meget bedre forgaffel, og bedre bremser hvis jeg husker rigtigt.

det er bar ærgeligt at radon har valgt at smide Recon forgaffel på deres 6.0 istedet for Reba som de gjorde i 2009. der var det kun bremser og fælge der var forskel på..

Men som sagt 100 % 7.0 det er en super lækker cykel!

• #2   15. mar 2011 jeg har lige "samlet" en 7,0 til en kollega i eftermiddags. Super fed cykel. Hvordan den kører skal jeg ikke udtale mig om. Men det er sgu meget cykel til relativt lille mønt.

• kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    aug 2007

#3   15. mar 2011 de har samme forgaffler rock shox reba sl

http://www.bike-discount.de/shop/k95/a30642/zr-race-6-0.html

(link fjernet)

Bjørn A : nice glæder mig til at samle min egen når jeg når dertil smiley

• #4   15. mar 2011 arh, havde set det som team begge cykler smiley sorry

• kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    aug 2007

#5   15. mar 2011 hehe helt iorden smiley , ved ikke hvilken jeg skal vælge, den ene har lidt dårligere bremser men den har XT krank, mens den anden har slx krank og bedre bremser, håber der er nogen der kan hjælpe en lost mountainbiker

• Kim *
    Kim * Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 87
    #6   15. mar 2011 Værd opmærksom på at geometrien er lidt forskellig på de 2 cykler: Race mere raceagtigt, Team mere opretsiddende du kan se det på geometrien under size....så det afhænger altså primært af din kropsbygning og hvilket formål cyklen er til....derudover selvfølgelig osse hvilken str. du vælger...hvis det primært er til MTB i skoven kan du vælge begge udfra udstyr og geometri...hvis du overvejer at skulle havde bagagebæger etc på...så er det kun team der har huller til det hvis du skulle få brug for det som touring cykel...ved ikke om det kan bruges til noget.

• kristian b
    kristian b Tilmeldt:
    aug 2007

#7   16. mar 2011 tak for info´en hælder mest til team 7.0 da den passer mig mere med mit forbrug.
    ps er 178cm vægt 85 og med en hurtig kørerstil

• #8   18. mar 2011 Jeg har købt Team ZR 7.0. Er selv 180cm og ca 72kg. Sidder godt, men kan godt mærke jeg sidder mere opretsiddende, end hvad jeg er vant til på min gamle racercykel.

Kommentér på:
radon ZR Race 6.0 eller Team ZR 7.0

Annonce