{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.692 visninger | Oprettet:

Sune T
Sune T
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21

Hvilke af disse 3 cykler ? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er total nybegynder, men vil gerne have en fornuftig cykel fra starten...

Mit prisleje er 10.000 kr men det er incl ekstra udstyr som hjelm, lygter, skærme osv...

Jeg har kigget på følgende.

- Trek 6300
(link fjernet)
- Cube LTD Race 2010
Link: (link fjernet)
- Giant Talon XTC 2
(link fjernet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke af disse 3 cykler ?
  • Sune T
    Sune T Tilmeldt:
    apr 2009

#1   12. mar 2011 Vil jeg for 2000 kr. kunne få en fornuftig hjelm, skærme, lås, lygter og cykelcomputer ??

Den Cube er jo sat ned fra 10.000 kr så er den det bedste valg af de 3 ?

• #2   12. mar 2011 den trek du har valgt er til damer så væk med den

men ja cube er bedre udstyret en den giant

• #3   12. mar 2011 Jeg ville vælge cuben! smiley syntes at den er bedre overall end de andre smiley

• #4   12. mar 2011 (link fjernet)

• #5   12. mar 2011 hvis du kan passe en 16 tommer ville jeg da lige bruge en tusse mere og få en med carbon stel og hele lortet .

• Sune T
    Sune T Tilmeldt:
    apr 2009

#6   12. mar 2011 Andreas: Haha der kan man bare se, nå ja væk med den, men hvis man tager Trek 6300 i mande udgaven, er den så at fortrække ? Eller vinder cuben ?

Kristian tak for svaret, jeg har været inde i rask cykler i dag, men de nåede ikke at have en klar til mig i dag, så jeg kunne prøve den, men de har en klar til mig på mandag smiley

Er den Cube et generelt godt valgt til en nybegynder ?

• Sune T
    Sune T Tilmeldt:
    apr 2009

#7   12. mar 2011 Jeg er 195 høj, og er 90 cm i fra skridtet og ned, så Rask cykler sagde til mig i dag at jeg skulle hav en 20"