2.692 visninger
|
Oprettet:
Hvilke af disse 3 cykler ? {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg er total nybegynder, men vil gerne have en fornuftig cykel fra starten...
Mit prisleje er 10.000 kr men det er incl ekstra udstyr som hjelm, lygter, skærme osv...
Jeg har kigget på følgende.
- Trek 6300
(link fjernet)
- Cube LTD Race 2010
Link: (link fjernet)
- Giant Talon XTC 2
(link fjernet)
apr 2009
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 21
Den Cube er jo sat ned fra 10.000 kr så er den det bedste valg af de 3 ?
okt 2009
Følgere: 14 Cykler: 7 Emner: 5 Svar: 340
men ja cube er bedre udstyret en den giant
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Cykler: 2 Emner: 8 Svar: 78
jun 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 6 Svar: 39
jun 2010
Følger: 1 Cykler: 1 Emner: 6 Svar: 39
apr 2009
Kristian tak for svaret, jeg har været inde i rask cykler i dag, men de nåede ikke at have en klar til mig i dag, så jeg kunne prøve den, men de har en klar til mig på mandag
Er den Cube et generelt godt valgt til en nybegynder ?
apr 2009
apr 2010
Følger: 1 Cykler: 2 Emner: 12 Svar: 223
At sætte skærme på den grænser til blasfemi, men hjelm, lås, lygter og cykelcomputer kan du godt få for 2000kr
apr 2009
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 33 Cykler: 8 Emner: 22 Svar: 197
apr 2010
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Cykler: 3 Emner: 44 Svar: 260
/Thomas
nov 2010
jan 2009
Følger: 90 Følgere: 87 Cykler: 5 Emner: 55 Svar: 1.244
så hellere denne http://www.canyon.com/_dk/mountainbikes/bike.html?b=2056
apr 2009
Rasmus og Thomas: Meningen er faktisk at jeg kun vil bruge den til skov og helst i godt vejr, så skærme bliver nok ikke nødvendig nej...
Kristian: Får jeg mere for mine penge der end på Cuben ?
Jeg har set man kan få pedaler og sko med klik system, er det værd at overveje ?
nov 2010