{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til planlægge mtb ferie med kone
  • #1   2. mar 2011 Altså hvad vil i køre? Freeride eller xc?:)
    Har været i harzen to gange og det kan klart anbefales:) der er lidt af hvert:)

• #2   2. mar 2011 vi skal køre xc. men ville gerne hvis man kunne kombinere det med at komme ud og opleve noget.

altså cykle rundt til evt seværdigheder. hvis der er noget at se dernede. evt prøve nogle ting man normalt ikke vil gøre klartring osv. kan se man kan komme på nogle fede rejser til jekkiet hvor man kan alt muligt... er der noget af det i harzen. det nok mest konen der ikke gider køre mtb 24-7 hver dag.

• #3   2. mar 2011 hvad er xc? smiley

• #4   2. mar 2011 Jonas H - Cross Country ;))

• #5   2. mar 2011 Var i Frankrig sidste sommer, i området omkring Mount Ventoux, super fedt XC område også smiley

• #6   2. mar 2011 Hvis du vil til tyskland, så vil jeg foreslå Winterberg, der er en hyggelig by hun kan shoppe lidt i og der er et godt xc område der...

Skriv til mig PB hvis du vil have nogle links til hotel/lejlighed....

• #7   2. mar 2011 Harzen kan klart anbefales! var der i sommers med min kæreste. Når du kommer derned køber du en cykel bog med kort over alle ruter i harzen. de er markeret som vi kender det fra skipister. sort = svær og mange højdemeter og grøn = let. Jeg ville personligt bosætte mig i Braunlage og så er det et must at skulle en tur op af broken (harzen vist nok højeste bjerg) Harzen er super charmerende, der er vandløb, mindre vandfald og et hav af søer. og et kæmpe plus. så er der vel omkring 400 km derned fra grænsen!.

Kommentér på:
hjælp til planlægge mtb ferie med kone

Annonce