{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.153 visninger | Oprettet:

Cube Reaction Pro vs. Scott Scale 50 {{forumTopicSubject}}

Hey CG.

Jeg står og skal have ny mountainbike, og har kigget på Cube Reaction Pro, og Scott Scale 50. Er der nogle af jer der evt. har prøvet nogle af cyklerne, eller ved noget om det. Jeg vil meget gerne hvis i lige vil skrive en kommentar.
Links til cyklerne:
Cube: (link fjernet)
Scott: http://www.scott-sports.com/gb_en/product/10024/55476/217944

Tak på forhånd.

Mvh. Kristian.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cube Reaction Pro vs. Scott Scale 50
  • #1   25. feb 2011 Hvis jeg udelukkende skal se på cyklerne, så ville jeg vælge Cube'n. Synes de har nogle super fede designs.

/Dennis

• #2   25. feb 2011 Cube kører rigtig godt og er meget loyal efter min erfaring..
    du vil også få mere for pengene på cuben..

• #3   25. feb 2011 Jeg ville helt klart vælge Scott. Bedste ramme efter min mening, og sikkert også den letteste ramme. Cube hvis du ønsker en cykel med bedre udstyr. Men hvorfor skal det være enten Cube eller Scott?

• #4   25. feb 2011 Jeg skal lige høre...
    Er det sådan du har fundet cyklerne til en nogenlunde ens pris, for der er GODT nok meget forskel på de to cykler.

Cuben har en ca 30 gange bedre forgaffel. Recon'en på Scott'en er under en Rock Shox Reba, og ikke engang Reba når den Fox der sidder på den cube du linker til.
    Også bremserne er vel ca. 38 gange så lækre på Cuben.

Scott Scale 40 er nok tættere på, men har stadig ringere bremser og gaffen end Cuben.

Jeg havde engang en Scott Scale 35 (carbon fætter) og jeg blev bare aldrig rigtigt gode venner med dens geometri. Den passede mig simpelthen ikke.
    Nu holder jeg mig til Cube, for uanset hvilken model jeg har kørt har den rullet perfekt under mig.

• #5   25. feb 2011 Kasper K, de vejer begge to 11,3 kg :), også skal jeg have den i en meget lille størrelse, så der ryger omkring 2 kilo sagde de i forretningen smiley

• #6   25. feb 2011 Bjarke G - Cube'n koster 12.499,- og Scott'en koster 11.000,- smiley

• #7   25. feb 2011 Kasper K - Så ikke lige dit sidste spørgsmål. Har findet to cykler i den prisklasse jeg ca. har at give ud med :), men hvis du da har en god cykel til max 12.500,- , så er du da velkommen til at give et forslag.

samtidig har jeg også set lidt på hvad jeg jo syntes også ser godt ud smiley

• #8   26. feb 2011 Scott har altid været for dyre imo.
    Du kan få en Cube (LTD Team) med lige så godt udstyr til 1000 mindre end den scott, og en Cube med Fomula bremser og fox gaffel til 11 klik.

Det er ikke mindst dyrt for scott'en når jeg husker på at jeg gav 10.000 for min Scott Scale 35 fra ny for et år siden. Der var den på tilbud fordi det var en udgående model.

Jeg var uden tøven gået efter Cube'en. Jeg har meget svært ved at se de skulle kunne sammenlignes.

• #9   26. feb 2011 Den Cube med formula bremser og fox forgaffel var også udgangspunktet, men forhandleren vi snakkede med, fandt ud af at den ikke laves helt ned i min størrelse (14") :)) Så derfor bliver vi nødt til at gå 2,5k op, til en Reaction Pro :).

• #10   26. feb 2011 ** 1,5k **

Kommentér på:
Cube Reaction Pro vs. Scott Scale 50

Annonce