Køb af cykeltøj - Gode råd søges.. {{forumTopicSubject}}
Hii..
Cykelverdenen er ret ny for mig, så håber i kan hjælpe mig med et par spørgsmål ang. cykeltøj.
Jeg skal gerne have nogle nye cykelshorts/tights, men hvad vil være mest praktisk, er det både at købe shorts og tights med indlæg eller skal man blot købe shorts med indlæg og tights uden for så at bruge dem til at trække over shortsene på kolde dage? Spørgsmålet kommer af at der er rigtig mange tights uden indlæg.
Pt. cykler jeg blot i et par spinning knickers, med et par løbebukser ud over, men vil gerne have noget af bedre kvalitet og er derfor på udkig efter noget andet.
Det jeg har fundet er af mærket "Giordana" - er dette ikke ok kvalitet?
Har nogen erfaring med mtb sko af mærket "northwave"? Eller burde jeg kigge efter et andet mærke?
feb 2009
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 31 Svar: 114
Jeg kører med korte bukser med indlæg og lange udenpå, når det er koldt
Giordana er udemærket, funktionelt og holder farverne efter mange ture i vask.
Da jeg selv kører mtb bruger jeg også tøjmærket Endura, dette tøjmærke har både tætsiddende og løst i deres program.
Northwave er godt fodtøj, både sko og vinterstøvler.
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Svar: 7
Giordana er som regel superkvalitet.
Northwave skoene er også gode, har haft deres topmodel til racer i 2 udgaver og har været godt tilfreds med dem, men de skal selvfølgelig prøves på, og passe til din fod..
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Cykler: 2 Emner: 1 Svar: 107
Selv kører jeg med dem her inderst
http://www.cykelgear.dk/cykeltoj/lange-bukser/giordana-bibtights-roubaix
og shorts uden på
http://www.cykelgear.dk/cykeltoj/shorts-seler/giordana-skyline-bibshorts-rod
Så ser det stadig smart ud..
feb 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Cykler: 2 Svar: 7
feb 2011
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1
Jeg tror jeg vil finde et par tights uden indlæg til at have uden på. Jeg er blevet gjort opmærksom på det der med at der er forskel på dame og mande indlæg, det er bl.a. også derfor jeg har noget kig på Giordana da de også laver dame tights og shorts med "seler".
Det er super at i har gode erfaringer med Northwave - det er godt nok ikke en topmodel jeg har kig på, men det er et af de damesko jeg har kunnet finde der ser mest fornuftige ud til prisen
Tak fra Anne
feb 2007
Følger: 85 Følgere: 87 Cykler: 17 Emner: 66 Svar: 564
Køb af cykeltøj - Gode råd søges..