{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

Køb af Radon MTB {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg er interesseret i at prøve en MTB, som både skal anvendes i skoven og på vejen (pendling), har flere gange læst herinde at Radon er nogle af dem der rykker for de penge jeg vil kaste efter en cykel.

Jeg har kig på Radon ZR Team 6.0 og 7.0. Mit spørgsmål er så om de ekstra penge på 7.0'eren er det ekstra værd? Her tænker jeg på dele vedligeholdelse og generel oplevelse af cyklen. Jeg skal mest bare have en cykel jeg kan være glad for og som kan anvendes året rundt i alt slags terræn, og som ikke koster en herregård at vedligeholde (nej, singlespeed er ikke en mulighed).
Har aldrig haft en MTB med affjedring eller skive bremser og ville derfor høre hvordan dette vedligeholdes og evt. nogle indstillings fif?

Hælder mest til 6.0'eren grundet økonomien (på SU), men hvis 7.0'eren virkelig er det ekstra værd er jeg villig til at strække budgettet. Hvad giver man mere for ved at købe 7.0eren frem for 6.0eren?

Hilsen Kasper. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af Radon MTB
  • #1   19. jan 2011 Selvom det er den som koster mest ville jeg vælge 7.0 du får en lagt bedre gaffel samt et meget bedre kranksæt:)

• #2   20. jan 2011 det er underligt at de har valgt at sætte recon forgaffel på 6.0 i år. og og ikke reba.. nå, men jeg ville også vælge 7.0 da forgaflen virkelig er bedre. ellers er det en rigtig lækker cykel smiley

• #3   20. jan 2011 siger også 7... som før nævnt er spec forgaffel og krankset meget bedre - men også hjul og bremser er en tand bedrer ... du for meget extra for de sidste små 1000 kr som udgør forskellen

• #4   20. jan 2011 Okay. Det er den jeg vil kigge efter så.

Er der nogle ting jeg skal vide ang. køb på nettet? Har målt størrelse til 20'', med en højde på 183 cm og skridtlængde på 88 cm.
    Har hørt noget om bleeding ang. skivebremse, hvad går dette ud på?
    Og mine andre spørgsmål omkring vedligeholdelse (året rundt) af gaffel + skivebremser mangler jeg stadig lidt vejledning om.

Kommentér på:
Køb af Radon MTB

Annonce