{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.023 visninger | Oprettet:

Hvilken olie er bedst til MTB nu ? {{forumTopicSubject}}

Hej CG

Som overskriften siger : hvilken olie egner sig bedst til MTB kørsel i skoven hvor der er mudder, og vandpytter OG FROST VEJR...min bagskifter "frøs" fast et par gange på dagens tur - måtte af og bearbejde den manuelt et par gange...

...jeg bruger FINISH LINE VÅD i øjeblikket, hvad bruger i andre !?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken olie er bedst til MTB nu ?
  • #1   24. nov 2010 Din bagskifters problem kan godt skyldes, at frosten har angrebet kablet.

• #2   24. nov 2010 Jeg foretrækker den her fra Morgan Blue... Men det er vigtigt at kæden er helt ren før du smører...

(link fjernet)

• #3   25. nov 2010 Silverchair @ hvilken? Du linker til deres forside?

• #4   25. nov 2010 Ups... Fejl... Det er den her... Det er kopieret fra deres side...

Extra Dry Lube 125cc - Wax Lube
    DESCRIPTION
    This high quality silicone spray for bike applications to increase service time and to reduce friction. EXTRA DRY LUBE protects the chain and gear with a thin adhesive film which repels water and dirt. Contains dry-lubricating additifs.
    APPLICATION
    Apply the Morgan Blue EXTRA DRY LUBE on the chain to protect with a dry, antistatic film. Repeat the treatment regularly.
    The silicone spray protects the chain from pollution by dirt or dust. This is the ideal solution for cyclocross and MTB-purposes. This prevents oxidation. (is not a polish). Shake well before use.
    PROPERTIES AND ADVANTAGES
    * Highly waterproof/repellent
    * Repels dirt, dust and moisture.
    * Constant protecting properties in cold and hot conditions.
    * Penetrates fast in the chain
    * Prevents corrosion.

• #5   25. nov 2010 Brian du kan prøve frostsikret olie til bilers dørlåse til din bagskifter.

Kan også bruges i gearkablerne.

• #6   25. nov 2010 Tak for alle jeres svar...

Nu prøver jeg lige en sidste tur med Finish Line´s våd smørring - men ellers vil jeg skifte til Morgan´s extra dry lube (som jeg allerede har stående) måske vil et olie skift osse kunne afhjælpe mine chain-suck problemer !?

Super tips med den frostsikret låse-olie, Andreas ;o)

• #7   25. nov 2010 Nå jaa.. Man kender vel et par tricks smiley

Kommentér på:
Hvilken olie er bedst til MTB nu ?

Annonce