2.023 visninger
|
Oprettet:
Hvilken olie er bedst til MTB nu ? {{forumTopicSubject}}
Hej CG
Som overskriften siger : hvilken olie egner sig bedst til MTB kørsel i skoven hvor der er mudder, og vandpytter OG FROST VEJR...min bagskifter "frøs" fast et par gange på dagens tur - måtte af og bearbejde den manuelt et par gange...
...jeg bruger FINISH LINE VÅD i øjeblikket, hvad bruger i andre !?
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 89 Svar: 1.212
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Cykler: 5 Emner: 20 Svar: 301
(link fjernet)
jun 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Emner: 89 Svar: 1.212
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Cykler: 5 Emner: 20 Svar: 301
Extra Dry Lube 125cc - Wax Lube
DESCRIPTION
This high quality silicone spray for bike applications to increase service time and to reduce friction. EXTRA DRY LUBE protects the chain and gear with a thin adhesive film which repels water and dirt. Contains dry-lubricating additifs.
APPLICATION
Apply the Morgan Blue EXTRA DRY LUBE on the chain to protect with a dry, antistatic film. Repeat the treatment regularly.
The silicone spray protects the chain from pollution by dirt or dust. This is the ideal solution for cyclocross and MTB-purposes. This prevents oxidation. (is not a polish). Shake well before use.
PROPERTIES AND ADVANTAGES
* Highly waterproof/repellent
* Repels dirt, dust and moisture.
* Constant protecting properties in cold and hot conditions.
* Penetrates fast in the chain
* Prevents corrosion.
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
Kan også bruges i gearkablerne.
aug 2010
Følger: 7 Følgere: 5 Cykler: 4 Emner: 68 Svar: 139
Nu prøver jeg lige en sidste tur med Finish Line´s våd smørring - men ellers vil jeg skifte til Morgan´s extra dry lube (som jeg allerede har stående) måske vil et olie skift osse kunne afhjælpe mine chain-suck problemer !?
Super tips med den frostsikret låse-olie, Andreas ;o)
maj 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Cykler: 3 Emner: 58 Svar: 3.666
Hvilken olie er bedst til MTB nu ?