{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.101 visninger | Oprettet:

Cykel- kasko {{forumTopicSubject}}

Hej! Jeg har søgt lidt rundt herinde men opslagene jeg kunne finde var over 4-5 år gamle så der er nok sket lidt på markedet siden da smiley

Jeg overvejer at købe en kasko-forsikring til min cykel - men ikke gider skifte forsikringsselskab da vi har alle forsikringer hos dem og derfor får en god pris

Jeg har googlet en del og næsten alle af stederne skal man have indboforsikring hos dem for at købe dette som tillæg og et af de få steder jeg fandt forsikring for sig selv eksisterer ikke mere/de har lavet om i deres betingelser eller lign

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cykel- kasko
  • #1   24. apr 2019 Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår hvad dit problem egentlig er?

Hvorfor tegner du ikke bare en udvidet cykelforsikring i dit eget selskab, når det er der du har alle andre forsikringer og ikke ønsker at skifte?

• #2   25. apr 2019 Måske jeg har været lidt uklar med hvad jeg mente 😄
    Men en forsikring som dækker hvis jeg vælter/bliver påkørt og cyklen går i stykker - altså ikke kun en tyveri-forsikring

• #3   25. apr 2019 En udvidet cykelforsikring skulle også dække skader på cyklen ved eneuheld, men spørg inden du tegner forsikringen.
    Og sker der skader på dit tøj, mobil osv. så er det din indboforsikring som dækker dette.
    Hvis du bliver påkørt så er det modpartens forsikring der skal betale.

• #4   29. apr 2019 Jeg er forsikret igennem Topdanmark, med fuld kasko på min Epic.

Hvis du skal have en uafhængig forsikring, kan du prøve at høre Max Levig, de gør sig i den slags.

Kommentér på:
Cykel- kasko

Annonce